اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه پاس همدان خبر داد

جلسه دلگرم‌کننده استاندار برای ادامه کار پاس

مدیرعامل باشگاه پاس همدان از برگزاری دومین جلسه با استاندار همدان برای رفع مشکلات تیم پاس خبر داد.

جلسه دلگرم‌کننده استاندار برای ادامه کار پاس

عبدالحمید رمضانی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: در طول یک ماه دومین جلسه برای حل مشکلات برگزار شد و این دقت و پیگیری محمدناصر نیکبخت مایه دلگرمی دست‌اندرکاران باشگاه پاس است.

وی افزود: استاندار همدان از روزی که به استان آمدند طی مصاحبه‌های فراوان این موضوع را بیان داشتند که پاس و آینده این باشگاه برای مجموعه مدیریتی استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان اضافه کرد: جلسه امروز با حضور سیدعبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد و نتیجه و خروجی دلگرم‌کننده‌ای داشت تا در این فرصت بسیار کم تا پایان نقل و انتقالات نیم‌فصل، بتوانیم تیم را تقویت کنیم.

به گفته وی؛ اینکه استاندار همدان مجموعه مدیریت استان را به فوتبال ایران بدهکار می‌دادند و باید برای صعود و بازگشت به لیگ برتر تلاش جمعی داشته باشیم بسیار قابل تقدیر است.

رمضانی در مورد مشکلات تعلیق و بدهی 2 میلیاردی این باشگاه ابراز داشت: در این جلسه قرار شد استاندار همدان شخصاً نامه‌ای به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ارسال کنند و برای تسویه بدهی 2 میلیاردی ادوار گذشته باشگاه پاس تضمین داده شد تا این تیم از حالت تعلیق خارج شود.

وی ادامه داد: بدهی‌های چند میلیاردی در دو سال اخیر توان کادر مدیریتی را گرفته به طوری که تمرکز ما به جای توجه به مسائل جاری باشگاه و تیم فوتبال بزرگسالان بیشتر به حواشی و طلبکاران بود.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان در مورد وضعیت نقل و انتقالات تیمش عنوان کرد: برای تقویت تیم، چند بازیکن خوب را در نظر گرفته‌ایم اما متأسفانه به دلیل تعلیق نتوانستیم تا امروز به صورت رسمی وارد مذاکره شویم.

وی گفت: با همه مشکلات پیش رو در دور رفت، نتایج نسبتاً خوبی گرفتیم اما این امتیاز برای تیم مدعی به صعود اصلاً خوب نیست.

رمضانی ادامه داد: شک نداریم با تقویت تاکتیکی تیم از نظر اضافه شدن بازیکنان جدید و همچنین تزریق بودجه مشکلات مالی هم رفع شود.

وی در مورد پرداخت پول به باشگاه توسط استاندار همدان تصریح کرد: استاندار از همان روزهای اول آمدنش به همدان، به شدت پیگیری مسائل مختلف به خصوص مسائل مالی باشگاه بود که در این جلسه قرار شد تا قبل از شروع دور برگشت مبالغی در اختیار قرار گیرد.

مدیرعامل باشگاه پس همدان با بیان اینکه در این جلسه پیشنهاداتی در مورد ترکیب جدید اعضای هیئت مدیره مطرح شد یادآور شد: قرار شد به زودی ترکیب جدید اعضای حقیقی و حقوقی هیئت مدیره معرفی شود.

وی گفت: همچنین مقرر شد بعد از اعلام رسمی جلسات هیئت مدیره به صورت منظم برگزار شود تا مسائل پیش‌آمده در یک سال اخیر، دوباره برای باشگاه پاس به وجود نیاید.

رمضانی با اشاره به اردوی آماده‌سازی تیم پاس در اصفهان خاطرنشان کرد: قرار بود اردوی 10 روزه‌ای را در جزیره کیش برگزار کنیم اما متأسفانه به دلیل مشکلاتی، این اردو در اصفهان و مجتمع ورزشی هوانیروز این شهر در حال انجام است.

وی افزود: دو بازی تدارکاتی در اصفهان در نظر گرفته شده که امیدواریم خروجی آن باعث شود تا تیم پاس با آمادگی بهتر و بیشتری در دور برگشت وارد مسابقات شود.

تیم فوتبال پاس همدان تا پایان دور رفت با 14 امتیاز و به دلیل تفاضل بدتر در رده نهم جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ دسته یک قرار گرفته است.

در چارچوب نخستین هفته دور برگشت جام آزادگان تیم فوتبال پاس همدان باید روز شنبه هفتم دی ماه از ساعت 14 در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به مصاف تیم ابومسلم خواهد رفت.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول