اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه پاس همدان بعد از استعفای خورشیدی مطرح کرد

تعیین سرمربی جدید پاس هفته آینده

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اشاره به قبول استعفای سرمربی تیم پاس گفت: در باشگاه پاس با کسی عقد اخوت نبسته‌ام.

تعیین سرمربی جدید پاس هفته آینده

عبدالحمید رمضانی امروز بعد از استعفای خورشیدی سرمربی تیم پاس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: ادامه فعالیت خورشیدی در پاس به صلاح نبود و به همین دلیل امروز استعفا کرد.

وی افزود: بعد از شکست برابر ابومسلم جلسه مفصلی در تهران با کادر فنی داشتیم با وجودی که دیروز خورشیدی به اتفاق همکارانش در تمرین حاضر شده بودند اما امروز وی از ادامه همکاری با پاس همدان استعفا کرد.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان اضافه کرد: قرار بود خورشیدی تا بازی نفت مسجد سلیمان هدایت تیم پاس را برعهده داشته باشد اما با تصمیمی که گرفته شد رسماً با تقدیم استعفا از سمت خود کناره‌گیری کرد.

وی گفت: من قبلاً هم گفته بودم در باشگاه پاس حتی با برادرم هم عهد اخوت نبسته‌ام.

رمضانی ادامه داد: با وجود زحماتی که خورشیدی در پاس همدان کشیده بود اما امروز استعفای وی را پذیرفتم.

وی با اشاره به ارتباط نزدیکی که با سرمربی مستعفی تیم پاس داشته تصریح کرد: در این یک هفته با خورشیدی در مورد مسائل فنی صحبت کردم و هنوز هم با هم ارتباط نزدیکی و خانوادگی داریم اما پاس و نتیجه‌ گرفتن این تیم برایم از هر چیز دیگر ارزشمندتر است.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس همدان مبنی بر مذاکره با گزینه جدید برای سرمربی‌گری پاس خاطرنشان کرد: هفته آینده برای انتخاب سرمربی جدید مذاکراتی را انجام خواهیم داد اما به احتمال زیاد تا بازی نفت مسجدسلیمان به صورت گروهی پیش خواهیم رفت.

وی یادآور شد: به زودی با انتخاب سرمربی تکلیف کادر فنی جدید این تیم مشخص خواهد شد.

گفتنی است که سال گذشته و بعد از نخستین هفته دور برگشت وینگوبگوویچ سرمربی تیم پاس به دلیل کسب نتایج ضعیف استعفا کرد و امسال هم در همین موقع استعفای سرمربی این تیم در نوع خود جالب توجه است.

در حال حاضر در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال پاس با کسب 14 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و وضعیت نامناسبی در بین 13 تیم حاضر در این گروه را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول