اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای ترافیک شهرستان زنجان:

هدف‌گذاری‌های ترافیکی در شهر زنجان مورد توجه باشد

دبیر شورای ترافیک شهرستان زنجان گفت: هدف‌گذاری‌های ترافیکی در شهر زنجان مورد توجه باشد.

هدف‌گذاری‌های ترافیکی در شهر زنجان مورد توجه باشد

داوود بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: برای ترافیک شهر زنجان هدف‌گذاری‌های خوبی صورت گرفته که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی به نقش شهرداری در کاهش مشکلات ترافیکی اشاره کرد و افزود: باید مدیریت شهری نسبت به اجرای هدف‌های ترافیکی در شهر زنجان اهتمام داشته باشد.

دبیر شورای ترافیک شهرستان زنجان ادامه داد: در آخرین نظرسنجی صورت گرفته از جمعی از نخبگان استان مشخص شده شهرداری بالاترین آمار افراد ناراضی را در بین ادارات داشته است. شهرداری زنجان دارای حوزه وظایف متعددی است و با برخی مشکلات نیز مواجه است.

این مسئول با بیان اینکه هدف‌گذاری‌های 12گانه در خصوص مشکلات ترافیکی باید مورد توجه باشد، افزود: مشکلات هسته مرکزی شهر زنجان نیز همواره از دغدغه‌های ترافیکی شهروندان زنجان است که باید مورد توجه باشد.

بیات به تقاطع غیر هم‌سطح سید الشهدا(ع) اشاره کرد و گفت: مصوباتی در خصوص تقاطع غیرهمسطح امام حسین(ع) در جلسات گذشته شورای ترافیک شهرستان زنجان مصوب شده است که پلیس راهور نیز حضور داشته است که باید مورد توجه باشد.

دبیر شورای ترافیک شهرستان زنجان به این مصوبات اشاره کرد و گفت: محور شرق به غرب این تقاطع غیر هم‌سطح در این مصوبه دارای عرض کمی بوده که بر اصلاح آن تاکید شده است.

وی ایمنی تردد اتومبیل‌ها و عابرین از اطراف این تقاطع را یادآور شد و خاطرنشان کرد: ایمنی اولین موضوعی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

این مسئول همچنین تأمین روشنایی مناسب در این تقاطع را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: باید نسبت به تجهیز روشنایی مناسب در این تقاطع نیز توجه لازم صورت گیرد.

دبیر شورای ترافیک شهرستان زنجان در پایان با بیان اینکه در کنار تجهیز این موارد باید به موضوع علایم راهنمایی و رانندگی نیز توجه کرد، گفت: باید نسبت به همه جوانب کار دقت لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/73007/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول