اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه زنجان خبر داد

برگزاری دوره روایت‌گری دفاع مقدس در زنجان

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: دوره روایت‌گری دفاع مقدس در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره روایت‌گری دفاع مقدس در زنجان

سیدشمس‌الدین موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: سپاه استان زنجان در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند.

وی به برگزاری دوره روایت‌گری دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این دوره در روزهای 14، 15 و 16 دی ماه سال جاری به مدت سه روز برگزار شد.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان محل برگزاری این دوره را مرکز حفظ آثار سپاه استان زنجان اعلام کرد و گفت: هر ساله سپاه استان زنجان دوره روایت گری دفاع مقدس را برگزار می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه نسل جوان امروز باید با اتفاقات دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند، افزود: این موضوع نیاز به یادآوری خاطرات و تاریخچه جنگ تحمیلی دارد.

موسوی با بیان اینکه برای انتقال پیام دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی (عج) استان برنامه روایت‌گری برگزار می‌کند، ادامه داد: نسل جوان با حضور در یادمان‌های شهدا با این روایت‌گری‌ها آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه دوره روایت‌گری دفاع مقدس برای افرادی که روایت‌گری این دفاع مقدس را در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشورمان بر عهده دارند برگزار می‌شود، اضافه کرد: تعدادی از بسیجیان و راویان در این دوره‌ها حضور دارند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دوره روایت‌گری دفاع مقدس با حضور اساتید و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود، متذکر شد: این دوره در شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و خدابنده برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه دوره روایت‌گری دفاع مقدس در ناحیه زنجان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این دوره در شهرستان‌های ماهنشان و طارم در روزهای آینده برگزار می‌شود.

موسوی با بیان اینکه بیش از 64 نفر از علاقه‌مندان در دوره‌های برگزار شده در شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و خدابنده شرکت کردند، گفت: 80 نفر از علاقه‌مندان نیز در دوره روایت‌گری ناحیه زنجان حضور دارند.

وی اضافه کرد: مجموعاً 192 نفر از هم‌استانی‌ها تاکنون در دوره روایت‌گری دفاع مقدس شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول