اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان:

حامیان زنجانی 5 میلیارد ریال به‌ ایتام کمک کردند

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از کمک 5 میلیارد ریالی حامیان زنجانی به ‌ایتام زیر پوشش این نهاد تا پایان آذرماه خبر داد.

حامیان زنجانی 5 میلیارد ریال به‌ ایتام کمک کردند

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از همکاری صمیمانه حامیان و خیرین و مردم شهرستان زنجان در اجرای طرح‌های مختلف توسط کمیته امداد تقدیر کرد.

وی با اشاره به ‌اینکه حامیان و خیرین در برهه‌های زمانی مختلف و در طرح‌های متنوع کمیته امداد همیشه همراه کمیته امداد هستند، اضافه کرد: خوشبختانه روز به روز شاهد افزایش کمک‌های خیرین و نیکوکاران در قالب طرح‌های مختلف هستیم.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و همکاری شایسته حامیان این نهاد اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 700 یتیم زیر پوشش کمیته امداد زنجان هستند و تعداد حامیانی که کفالت آنها را عهده‌دار هستند، بیش از 3 هزار و 600 نفر است که به طور میانگین هر یتیم زنجانی چهار حامی دارد.

این مسئول همچنین به کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان طی سال‌جاری اشاره کرد و گفت: تا پایان آذرماه 5 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک از سوی حامیان به حساب ایتام زنجانی واریز شده است.

پناهی در ادامه از اجرای طرح دیگری با همکاری حامیان و خیرین در حمایت از ایتام اشاره کرد و اذعان داشت: طرح مذکور با نام «مفتاح‌الجنه» و به منظور بازدید حامیان، خیرین و مسئولان از محل زندگی ایتام اجرا می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه کمیته امداد با اجرای طرح «مفتاح‌الجنه» اهداف مختلفی را دنبال می‌کند، تصریح کرد: رسیدگی به امور خانواده‌های نیازمند، تکریم فقرا و نیازمندان، ایجاد زمینه لازم برای همنشینی مسئولان و خیران با فقرا و تقویت و تحکیم روابط عاطفی با خانواده‌های محروم به ویژه فرزندان از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

انتهای پیام/73005/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول