اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان خبر داد

حضور 280 امام جماعت زنجانی در طرح مفتاح

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از مشارکت و حضور 278 امام جماعت زنجانی در طرح مفتاح خبر داد.

حضور 280 امام جماعت زنجانی در طرح مفتاح

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلسه ستاد اقامه و نماز شورای فرهنگ عمومی ظهر امروز در دفتر امام جمعه ابهر و با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان، فرماندار و حجت‌الاسلام رحیمی امام جمعه ابهر برگزار شد.

در این جلسه رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان اظهار داشت: برای ترویج و توسعه نماز به ویژه نمازهای جماعت باید تلاش و جوانان را به سوی این امر مهم سوق دهیم.

سعید ناصری افزود: ستاد اقامه نماز استان طرح مفتاح را در همه مدارس استان اجرا خواهد کرد که در این طرح 278 امام جماعت در استان مشارکت دارند که 67 نفر از این تعداد در شهرستان ابهر با هدف آشنا کردن شیوه آداب نماز فعالیت خواهند کرد.

همچنین در این جلسه امام جمعه ابهر ضمن تقدیر از زحمات مسئولان شهرستان گفت: مصوباتی در این جلسات انجام می‌شود، که باید اجرایی شود.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی افزود: مسئله حجاب باید در ادارات و بانک‌ها رعایت شود و به صورتی باشد که اینگونه مسائل در الویت کاری قرار گیرد.

فرماندار شهرستان ابهر نیز در این جلسه گفت: انتظار می‌رود پیرامون نیازمندی‌های این شهرستان در موضوعات مختلف هر اداره انجام و با اولویت‌بندی برنامه‌ریزی و بعد از انجام آن به مردم اطلاع‌رسانی شود.

نورالدین رفیعی در پایان اذعان داشت: همه کارهایی را که ما انجام می‌دهیم مردم شاهد آن هستند، پس باید تلاش کنیم با انجام کارهای خوب و با کیفیت انتظارات مردم را فراهم سازیم.

انتهای پیام/2308/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول