اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

پلی‌کلینیک تخصصی شهید مطهری زنجان افتتاح شد

با حضور مسئولان استانی پلی‌کلینیک تخصصی شهید مطهری زنجان افتتاح شد.

پلی‌کلینیک تخصصی شهید مطهری زنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم افتتاحیه پلی‌کلینیک تخصصی شهید مطهری زنجان بعدازظهر امروز با حضور حمیدرضا شهبازی معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان و رئیس کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان، حجت‌الاسلام علی متین مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان، رحیم سروری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

پلی‌کلینیک تخصصی شهید مطهری زنجان با بخش‌های مختلفی همچون متخصص اطفال و نوزادان، قلب و عروق، متخصص اعصاب و روان، جراح و متخصص چشم، فیزیوتراپی، متخصص داخلی، تشخیص طبی، پوست و زیبایی، متخصص اعصاب و روان و... فعالیت خود را آغاز کرد.

در این مراسم مدیر پلی کلینیک تخصصی شهید مطهری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اظهار داشت: برای توسعه و پیشرفت استان در زمینه خدمات درمانی امکانات و تجهیزات مربوط به این مرکز خریداری شد.

مصطفی محمدی با اشاره به اینکه امکانات موجود در این درمانگاه به ندرت در دیگر درمانگاه‌های استان موجود است، افزود: شرح وظایف پرسنل پلی‌کلینیک برای پرسنل تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه مجوز ارتقای درمانگاه به پلی‌کلینیک گرفته شد، ادامه داد: در فاز توسعه این پلی‌کلینیک به جز افزایش فضای فیزیکی 200 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر پلی‌کلینیک تخصصی شهید مطهری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز فاز نخست این پلی‌کلینیک به مرحله بهره‌برداری می‌رسد، متذکر شد: فاز دوم پلی‌کلینیک تخصصی شهید مطهری در اواخر سال‌جاری یا اوایل سال آینده به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول با بیان اینکه فاز سوم این پلی‌کلینیک نیز در سال آینده افتتاح می‌شود، گفت: امروز پلی‌کلینیک تخصصی شهید مطهری با فعالیت بیش از 20 بخش تخصصی آغاز به کار می‌کند.

* ایجاد بخش زنان، مشاوره و مامایی در پلی‌کلینیک تخصصی شهید مطهری

محمدی با اشاره به اینکه برای نخستین بار در استان بخش زنان، مشاوره و مامایی در این پلی‌کلینیک فعالیت می‌کند، ادامه داد: این بخش زیر نظر متخصص زنان و نازایی و متخصص اطفال و نوزادان فعالیت می‌کند.

* راه‌اندازی مرکز آموزش مهارت‌های بالینی و صلاحیت حرفه‌ای

وی راه‌اندازی مرکز آموزش مهارت‌های بالینی و صلاحیت حرفه‌ای را یکی دیگر از بخش‌های این پلی‌کلینیک اعلام کرد و افزود: این مرکز نیز برای نخستین بار در استان راه‌اندازی شده است.

مدیر پلی‌کلینیک تخصصی شهید مطهری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اضافه کرد: در این مرکز آموزش نظری و دانش منجر به ارتقای توانمندی و قابلیت صلاحیت فعالان نظام سلامت می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: این مجموعه در مرحله نخست افزایش توانمندی و مهارت نیروی شاغل در حوزه سپاه فعالیت می‌کند و در مرحله دوم کل فعالان نظام سلامت را پوشش می‌دهد.

محمدی اذعان داشت: همچنین تبادل مجوز و توافق‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی زنجان و سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امضا شد.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول