اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان زنجان عنوان کرد

فعالیت بیش از 2 هزار دستگاه تاکسی در زنجان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان زنجان گفت: بیش از 2 هزار دستگاه تاکسی در شهر زنجان فعال است.

فعالیت بیش از 2 هزار دستگاه تاکسی در زنجان

مشهود میرابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در حال حاضر 2 هزار و 544 دستگاه تاکسی در شهر زنجان فعالیت دارند که از این تعداد، 175 تاکسی مسافر‌بر شخصی بوده‌ که طی سال گذشته و جاری ساماندهی شده و وارد ناوگان تاکسیرانی شهر زنجان شده‌اند.

وی در پاسخ به نحوه مدیریت این تاکسی‌ها برای توزیع مناسب در نقاط مختلف شهر زنجان گفت: با توجه به نیاز هر منطقه، تاکسی مدنظر قرار گرفته است که این توزیع با توجه به جمعیت ساکن و تقاضا صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان زنجان با بیان اینکه حضور تاکسی‌ها بیشتر در مناطق با تقاضای بیشتر است، افزود: طبیعی است که تاکسی‌ها در مناطقی که تقاضای بیشتری وجود دارد فعالیت کنند، هر چند در مناطق مختلف نیز تاکسی خطی تعریف شده است.

این مسئول به استاندارد تعداد تاکسی در شهر نیز اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس استاندار تعریف شده برای هر 125 نفر باید یک دستگاه تاکسی وجود داشته باشد که در حال حاضر با توجه به این تعریف 700 تاکسی در شهر زنجان کمبود داریم.

میرابی حل مشکلات موجود در ارائه خدمات تاکسی را منوط به اجرای سیستم هوشمند تاکسی‌متر دانست و تاکید کرد: در حال حاضر با قابلیت‌هایی که این سیستم دارد، می‌توان بسیاری از مشکلات این حوزه را کاهش داد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان زنجان هزینه تجهیز این سیستم برای هر تاکسی را 800 تا یک میلیون تومان عنوان کرد و اظهار داشت: این هزینه در بازپرداخت پنج ساله صورت می‌گیرد و هزینه‌های پیاده‌سازی این سیستم مناسب است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 500 تاکسی به صورت خطی فعالیت دارند، اظهار داشت: از این تعداد 250 عدد در خط تاکسی، 50 مورد به صورت تاکسی‌ون و همچنین 175 دستگاه نیز به صورت خطی در مسیرهای تعریف شده فعالیت دارند.

انتهای پیام/73007/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول