اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان:

نمایشگاه بهاره در زنجان برگزار می‌شود

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری نمایشگاه بهاره در زنجان گفت: این نمایشگاه از 16 تا 22 اسفندماه برگزار می‌شود.

نمایشگاه بهاره در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد کاوندی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری نمایشگاه بهاره اشاره کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه در سطح استان برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری نمایشگاه بهاره زنجان را 16 تا 22 اسفندماه اعلام و اضافه کرد: این نمایشگاه در 180 غرفه برگزار می‌شود.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان کیف و کفش، صنایع‌دستی، لوازم خانگی و سایر کالاهای پرمصرف را از جمله اقلامی اعلام کرد که در نمایشگاه بهاره ارائه می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: غرفه‌داران مکلف به ارائه کارهای عرضه شده در نمایشگاه بهاره با 15 درصد زیر قیمت بازار هستند.

کاوندی به مشکلات موجود در برگزاری نمایشگاه بهاره اشاره کرد و ابراز داشت: بالا بودن قیمت غرفه‌ها یکی از این مشکلات است که مانع حضور تولیدکنندگان استانی در آن می‌شود.

وی با اشاره به درخواست‌های موجود برای ارائه گزارش چرخه مالی نمایشگاه بهاره ادامه داد: به دلیل غیربومی بودن اغلب غرفه‌داران امکان تهیه گزارش چرخه مالی این نمایشگاه وجود ندارد.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود خرید ارگان‌های استان از واحدهای تولیدی غیربومی را از مشکلات اصناف دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی 99 درصد از خریدهای خود را از خارج استان زنجان انجام می‌دهند.

این مسئول به تلاش‌های انجام شده برای کنترل امور توسط اصناف اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی تلفن گویا برای اصناف یکی از این راه‌کارها محسوب می‌شود.

کاوندی به وجود فرودگاه‌های بین‌المللی در برخی استان‌های همجوار اشاره کرد و افزود: وجود فرودگاه بین‌المللی ورود دام و گوشت را به این استان‌ها تسهیل و به کنترل قیمت این کالا کمک می‌کند.

وی تاکید کرد: کارشناسان با رصد قیمت‌ها در بازار در صدد کنترل امور در آستانه آغاز خریدهای مردم هستند تا کالاهای اساسی و پرمصرف با قیمت واقعی به دست مصرف‌کننده برسد.

انتهای پیام/73004/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول