اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد:

شناخت خوبی از الوند همدان داریم

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد با بیان اینکه تیم الوند یکی از بهترین و کم‌حاشیه‌ترین تیم‎‌های لیگ یکی است، گفت: با شناخت کافی از این تیم برای کسب امتیاز به همدان آمدیم.

شناخت خوبی از الوند همدان داریم

محمدرضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در همدان با اشاره به اینکه سطح فوتبال لیگ یک از سال‌های گذشته بالاتر رفته است، اظهار داشت: البته بیشتر تیم‌ها نتیجه‌گرا شده‌اند.

وی از افت و خیز بسیار لیگ امسال در دور رفت سخن گفت و ادامه داد: نزدیکی بازی‌ها باعث شده نتایج از قبل غیرقابل پیش‌بینی شود.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد با بیان اینکه تیم ما در نیم‌فصل اول با توجه به اینکه تازه لیگ یکی شده نتایج خوبی گرفته است، افزود: حضور در نیمه بالای جدول یک موفقیت برای این تیم محسوب می‌شود.

وی گفت: با استراحت بازیکنان، ریکاوری مناسب و تمرینات منظم، تیم را برای دور برگشت آماده کردیم.

مهاجری با اشاره به انجام بازی‌های تدارکاتی با بزرگسالان و جوانان ابومسلم و همچنین تیم‌های پایه باشگاه بیان کرد: سعی شد در این بازی‌ها نقاط ضعف تیم را رفع کنیم.

وی با اشاره به جدایی 2 بازیکن و اضافه شدن 2 بازیکن دیگر به تیمش خاطرنشان کرد: سید مهدی حسینی و علی بیراموند از تیم ما جدا شدند و سید محمود ابطحی و روح‌الله بیگدلی به ترکیب این تیم اضافه شده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد ادامه داد: سعی کرده‌ایم با کمترین تغییر، شالکه اصلی تیم را حفظ کنیم.

وی تیم الوند را یکی از بهترین و کم‌حاشیه‌ترین تیم‎‌های لیگ یکی دانست و افزود: با شناخت کافی از این تیم برای کسب امتیاز به همدان آمده‌ایم.

مهاجری با بیان اینکه بازی برابر تیم الوند و در همدان بسیار سخت است، یادآور شد: الوند با رعایت استانداردهای لازم یکی از تیم‌هایی است که در ایران جایگاه خوبی برای خود باز کرده است.

وی  با اشاره به اینکه سعی کردیم بدون مسائل حاشیه‌ای در زمین به فکر بازی باشیم، تاکید کرد: در چند مسابقه‌ای که بازی را باختیم مستحق شکست نبودیم.

براساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، مسابقه بین الوند همدان و سیاه‌جامگان مشهد را شاهو اصلانی (داور وسط)، کورش کریمی و هادی برزو (کمک‌داور) و مرتضی عابدی (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد و همچنین علی صیدی ناظر داوری این مسابقه خواهد بود.

تا قبل از این مسابقه و پایان هفته دوازدهم تیم فوتبال الوند همدان با کسب 15 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته و در مقابل تیم سیاه‌جامگان مشهد با یک امتیاز بیشتر، 16 امتیازی است و در رده ششم جدول این گروه جاخوش کرده است.

در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور امروز شنبه هفتم دی از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای قدس همدان تیم فوتبال الوند همدان از تیم سیاه‌جامگان مشهد پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول