اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت نهبندان:

دفاع مقدس سند حقانیت نظام دینی است

امام جمعه موقت نهبندان از هشت سال دفاع مقدس به عنوان سند حقانیت نظام دینی و اسلامی یاد کرد.

دفاع مقدس سند حقانیت نظام دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی مؤمن‌زاده امشب در جلسه شورای اداری شهرستان نهبندان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و نام شهدا اظهار کرد: دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های جوانان و رزمندگان ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس به عنوان سند حقانیت نام دینی و اسلامی به شمار می‌رود، تصریح کرد: ملت غیور و جوانان این مرزوبوم در جنگ تحمیلی نشان دادند که با توکل به خدا و با حرکت در خط ولایت همیشه پیروز می‌شوند و این مهم در هشت سال دفاع مقدس کمر دشمنان اسلام به ویژه استکبار جهانی را شکست.

پیروزی در دفاع مقدس چیزی جز نصرت و مدد الهی نبود

امام جمعه موقت نهبندان ادامه داد: پیروزی در جنگ هشت سال چیزی جز نصرت و مدد الهی نبود و البته ابزار نظامی و مادی هم در این پیروزی تاثیر بسزایی داشت اما آنچه این نبرد هشت ساله را مدیریت و به نفع ایران اسلامی رقم زد امدادهای الهی بود.

مومن‌زاده افزود: ملت و رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با گذشتن از بزرگترین سرمایه‌های خود سبب شدند تا امروز این نظام در قله افتخار و عزت قرار گیرد.

وی متذکر شد: رشاد‌ت‌ها، دلاوری‌ها و شهادت‌طلبی‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس مثال‌زدنی بود و این عوامل همگی دست به دست هم داد تا ایران اسلامی از جنگ تحمیلی سربلند بیرون آید.

هشت سال دفاع مقدس سند کارآمدی نظام اسلامی است

امام جمعه موقت نهبندان با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس سند کارآمدی نظام اسلامی است، اظهار داشت: کار مجاهدانه ملت و ولایت‌مداری آنها در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن سبب شده تا راه پیشرفت نظام اسلامی هموارتر و گره‌های کور بر سر راه این نظام الهی باز شود.

مؤمن‌زاده تصریح کرد: امروز نیز برای موفق شدن در جنگ اقتصادی و فرهنگی نیز باید مدیریت جهادی و تلاش‌های مجدانه داشت تا بتوانیم از این جنگ‌ها نیز با سرافرازی و سربلندی خارج شویم.

وی خاطر نشان کرد: شهدا ولی‌نعمتان ما هستند و برای ادامه راه آنها باید ولایت‌مدار واقعی و دنباله‌رو ولایت و اسلام باشیم.

انتهای پیام/69003/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول