اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند:

بصیرت‌افزایی و حفظ ارزش‌های 9 دی وظیفه دانشجویان است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند با بیان اینکه نهم دی سالروز نمایش حضور مردم در حفظ ارزش های انقلاب است، گفت: بصیرت‌افزایی در همه جنبه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از وظایف دانشجویان است.

بصیرت‌افزایی و حفظ ارزش‌های 9 دی وظیفه دانشجویان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی رضا حسین‌پور اظهار داشت: هدف اصلی از وقایع فتنه 88 علاوه بر براندازی نظام اسلامی، تضعیف و حتی برکناری رهبری بود.

وی با بیان اینکه مشکل دشمنان با اصل ولایت فقیه است، افزود: اگر نگاهی به رابطه کشورهای اسلامی با غرب داشته باشیم متوجه می‌شویم که غربی‌ها با نظام‌های اسلامی که خودشان خط دهی امور را انجام می‌دهند مشکلی ندارند، در رابطه با ایران نیز همین گونه است و آنها با ایران اسلامی که تفکرات رهبرش دست خودشان باشد مشکلی ندارند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند تصریح کرد: نخستین و مهمترین پیامد فتنه 88 این بود که در یک کشور اسلامی و آن هم شیعه به ساحت حضرت سیدالشهدا(ع) در روز عاشورا توهین شد که تا ابد قابل جبران نیست.

حسین‌پور ادامه داد: مسأله مهم دیگری که بوجود آمد زیر سؤال بردن نظام اسلامی بود در شرایطی که کشور نیاز به وحدت در مسائل داخلی و خارجی داشت که در پی آن کشورهای غربی جسارت پیدا کردند و حاکمیت و رهبری نظام اسلامی را زیر سؤال بردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند با بیان اینکه دست‌آورد مهم حماسه نهم دی سال 88 به اثبات رسیدن نقش تأثیرگذار ولایت فقیه در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان این مرز و بوم بود، اذعان داشت: افزایش بصیرت مردم نسبت به میزان دشمنی و توطئه افکنی دشمنان انقلاب و افشای چهره ریا و تزویر و مسائل پشت پرده برخی کسانی که می‌خواستند خود را داعیه‌دار مردم نشان دهند نیز دستاورد دیگر این حماسه بود.

حسین‌پور اذعان داشت: وظیفه مردم در درجه اول ارج نهادن به دستاوردهای این حماسه است و دانشجویان که به عنوان خط مقدم جبهه جنگ نرم و با نظر مقام معظم رهبری افسران جنگ نرم هستند وظیفه صیانت از این دستاوردها را بر عهده دارند.

وی گفت: تبیین نقش رهبری در مدیریت کردن وقایع پس از فتنه و نیز تاکید بر بصیرت‌افزایی در همه جنبه‌های مهم اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از دیگر وظایف قشر دانشگاهی به ویژه دانشجویان است که اگر چنین شود عموم مردم نشان داده‌اند که همیشه در حفظ ارزش‌های انقلاب پای کار هستند.

حماسه نهم دی نشانه بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند ادامه داد: نشان دادن تکامل شخصیت و بلوغ فکری ملت بزرگ ایران در عرصه بین‌الملل دستاورد بزرگ دیگری بود که در سایه ولایت‌پذیری تمام اقشار جامعه به رخ جهانیان کشیده شد.

حسین‌پور افزود: در مواقعی تمامیت ارضی یک کشور مورد هجوم واقع می‌شود و در مواقعی تمامیت عقلانی مردم یک کشور مورد تعرض واقع می‌شود مثل تهاجم فرهنگی و تهاجم رسانه‌ای، در حماسه 9 دی تمام اجزای نظام پای کار آمدند و تک تک سلول‌های کالبد نظام با تبعیت از رهبری مقتدرانه مقام عظمای ولایت به عنوان مغز متفکر این حرکت نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

وی اظهار داشت: در این فتنه نه تنها نظام انفعالی برخورد نکرد بلکه چنان هوشمندانه و با تدبیر حرکت کرد که دیگر کمتر کسی جرأت می‌کند به فکر آسیب رساندن به این سرزمین مقدس بیافتد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند تصریح کرد: فراموشی حماسه 9 دی مانند این است که بخواهیم 22 بهمن را از تاریخ این انقلاب فراموش کنیم که این امر محال است.

حسین‌پور یادآور شد: حماسه 9 دی در واقع یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران در مقابل هجمه همه جانبه دشمن برای براندازی نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه با خلق حماسه در سالروز نهم دی باید طرف‌ها و افرادی که دچار خطا شده‌اند را به صحنه آورد تا آنها نیز وارد مسیر درست شوند، گفت: قصد کسانی که از فراموشی فتنه سال 88 سخن می‌گویند ایجاد وحدت همه جانبه در جامعه است ولی مسیری که می‌خواهند به آن برسند مسیر اشتباهی است و نباید در راستای رسیدن به یک هدف کوچکتر ارزش‌ها و دستاوردهای این ملت به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/22482/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول