اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشمر:

ملت ایران در 9 دی اوج بصیرت خود را به نمایش گذاشت

فرماندار کاشمر با گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: ملت ایران با حضور حماسی و پرشور و شعور خود اوج بصیرت را به نمایش گذاشتند.

ملت ایران در 9 دی اوج بصیرت خود را به نمایش گذاشت

مهدی فروزان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با حضوری حماسی توطئه دشمنان قسم‌خورده انقلاب و نظام را خنثی کردند و در حماسه 9 دی 88 ضمن اعلام برائت از فتنه‌گران با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند.

وی با تبریک این حماسه غرورآفرین به ملت فداکار و قهرمان ایران اسلامی در آستانه چهارمین سالگرد 9 دی یادآور شد: قطعا این روز در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند تا دشمنان بدانند ملت ایران تا پای جان در پشتیبانی از این نظام و انقلاب و ولایت فقیه ایستاده و اجازه نخواهند داد حتی توطئه و افکار پلیدشان در داخل کشور مطرح شود.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه متاسفانه عده‌ای فریب‌خورده با هتاکی به ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی و حرمت‌شکنی عاشورا، سعی در متشنج کردن فضای کشور داشتند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه پیروی آگاهانه ملت از رهبر معظم انقلاب منجر به خلق حماسه‌ای جاودان و ماندگار در تاریخ ایران و نقش بر آب شدن توطئه و فتنه دشمنان شد.

وی با تاکید بر ضرورت گرامیداشت حماسه 9 دی تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمنان همواره درصدد ضربه‌زدن به نظام و انقلاب هستند باید تلاش کنیم نقش حماسی مردم را در حفظ انقلاب به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

فروزان با بیان اینکه جلوه‌ای به‌یادماندنی از همدلی ملت و رمز پیروزی و موفقیتشان در برابر دشمنان در حماسه 9 دی رقم خورد، یادآور شد: حضور تاریخی و باشکوه مردم در دی‌ماه 88 تجلی آگاهی، بصیرت و ولایت‌پذیری مردم بود و همچون برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب افزوده شد.

فرماندار کاشمر نقش رهبر انقلاب در خنثی کردن جریان فتنه را نقشی تاثیرگذار و حکیمانه‌ دانست و تاکید کرد: حماسه‌ای که در 9 دی 88 رقم خورد متعلق به یک جناح و گروه سیاسی خاصی نبود بلکه یک وظیفه دینی و انقلابی مردم بود که به خوبی نشان داده شد.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول