اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بهار:

حماسه 9 دی چون سیلی خروشان ناپاکی‌ها را پاک کرد

فرمانده سپاه بهار گفت: مردم چون سیلی خروشان در 9 دی کف‌های روی آب و ناپاکی‌ها را پاک کردند.

حماسه 9 دی چون سیلی خروشان ناپاکی‌ها را پاک کرد

حسن برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان حماسه 9 دی را حماسه‌ای ماندگار و روز بصیرت مردم ایران دانست و افزود: 9 دی باید به عنوان یک نماد در تاریخ ایران اسلامی بدرخشد.

وی افزود: در این روز مردم ثابت کردند که با مردم تمام دنیا فرق داشته و همواره حامی و پشتیبان ولایت هستند.

فرمانده سپاه بهار با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری تصریح کرد: روز 9 دی با اراده انسانی شکل نگرفت و قدرت خداوند را در تمامی لحظات این روز می‌توان مشاهده کرد.

وی با اشاره به عمق فاجعه فتنه سال 88 یادآور شد: فتنه گران طی هشت ماه نظام را به لبه پرتگاه بردند طوری که مقام معظم رهبری فرمودند این چند ماهه از چند سال جنگ و دفاع مقدس سخت‌تر گذشت.

برزگر بیان داشت: اگر بصیرت مردم نبود، با توطئه و هجمه‌ دشمنان علیه نظام، معلوم نبود چه بر سر نظام جمهوری اسلامی می‌آمد.

وی با اشاره به حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات 88، ادامه داد: حضور کم‌نظیر مردم به واسطه ایجاد یک قدرت عظیم می‌توانست ایران را از تمام مشکلاتی که در مجامع بین‌المللی به ناحق ایجاد کرده‌اند، به سلامت عبور دهد که فتنه‌گران این فرصت را تبدیل به تهدید کردند.

فرمانده سپاه بهار ابراز داشت: 9 دی روح ولایی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همچون دست غیبی، مردم را به صحنه آورد و مردم به صورت خودجوش چون سیلی خروشان کف‌های روی آب و ناپاکی‌ها را پاک کردند و جواب دندان‌شکنی به فتنه‌گران دادند.

وی با اشاره به بی‌حرمتی فتنه‌گران به روز عاشورا و ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: فتنه‌گران با این اعمال چهره واقعی خود را به مردم نشان داده و دست خود را رو کردند.

برزگر با تأکید بر لزوم گرامیداشت روز 9 دی ابراز داشت: راهپیمایی این روز باید هر ساله با شکوه و عظمت خاصی برگزار شود تا جهانیان به قدرت ملت ایران پی ببرد.

وی گفت: امروزه نیز دشمنان از راه‌های مختلف و از طریق جنگ نرم وارد کار می‌شوند و در هر کشوری که ورود پیدا کرده‌اند به نوعی موفق بوده‌اند.

فرمانده سپاه بهار با اشاره به برنامه‌ریزی حداقل 10 ساله فتنه‌گران تصریح کرد: با وجود تمام تلاش‌ها و هزینه مخارج زیاد دشمنان و فتنه‌گران، تمام برنامه‌ها و نقشه‌های آنان در 9 دی با حضور و بصیرت مردم نقش بر آب شد.

به گفته وی مردم بصیر ایران اسلامی در روز 9 دی نشان دادند که هنوز به آرمان‌های امام راحل و شهدا پایبند بوده و حامی خلف صالح حضرت امام هستند.

برزگر با بیان اینکه خسارت‌های فتنه کم نبود، یادآور شد: در این امر چهره واقعی بسیاری از افرادی که چهره واقعی خود را پنهان کرده بودند برای مردم روشن شد و جهانیان نیز به قدرت و عظمت ایران اسلامی و مردمی که پای صحنه و انقلاب و رهبرشان هستند، پی بردند.

وی 9 دی را به عنوان ابهت نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و افزود: اگر یک‌دهم این فتنه در کشوری جز ایران رخ می‌داد به‌طور حتم باعث براندازی آن نظام می‌شد.

فرمانده سپاه بهار دنیاطلبی برخی از خواص را دلیل اصلی همراهی آنان با دشمنان نظام خواند و گفت:‌ افزایش بصیرت و معرفت بهترین راهکار مقابله با این فتنه‌ها است.

وی بیان داشت: مردم ایران ثابت کردند در بصیرت و معرفت از خواصی که سکوت کردند و برخی نیز هنوز ساکت هستند، بیشتر هستند.

برزگر با بیان اینکه به هر میزانی که بصیرت بالا برود فضا برای فتنه‌گران و فرصت‌طلبان تنگ‌تر می‌شود، خاطرنشان کرد: بالا بردن بصیرت و معرفت می‌تواند سد محکمی در مقابل توطئه‌های استعمار و استکبار باشد.

انتهای پیام/89006/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول