اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تویسرکان در مجلس:

9 دی حمایت از حریم ولایت را به نمایش گذاشت

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی حماسه بزرگ 9 دی را نشان از بصیرت مردم و حمایت از حریم ولایت دانست.

9 دی حمایت از حریم ولایت را به نمایش گذاشت

محمدمهدی مفتح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه  حماسه 9 دی نشان از بصیرت مردم ایران دارد، اظهار کرد: مردم در این روز قدرت بصیرت انقلابی خود را به نمایش گذاشتند و نشان دادند هیچ گاه فریب فتنه را نخواهند خورد.

وی با اشاره به آگاهی مردم ایران در برهه‌های حساس گفت: مردم در طول تاریخ ثابت کرده‏‌اند همواره حامی ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل اسلامی و حریم ولایت هستند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با بیان اینکه حماسه 9 دی تهدید دشمنان را به فرصتی برای استمرار حیات انقلاب اسلامی تبدیل کرد، افزود: دشمنان با فتنه‌انگیزی به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند و به همین دلیل تمام تلاش و توان خود را به کار گرفتند.

وی با بیان اینکه زیاده‌خواهی سران فتنه و خیانت آنان باعث تحمیل شرایط سخت و حساسی برای نظام شد، گفت: البته بصیرت و هوشیاری مردم به تبعیت از رهبری عامل خنثی کردن ترفندهای دشمن بود.

مفتح خواستار بازخوانی حماسه 9 دی شد و افزود: دشمن هیچ گاه دست از توطئه‌ها و ترفندهای خود برنمی‌دارد پس باید همواره آگاه بود و این آگاهی را در بطن و متن جامعه نیز جاری و ساری کرد.

وی در پایان سخنانش با اشاره به تدبیر هوشمندانه رهبری در مواجهه با جریان فتنه ابراز داشت: این تدبیر به همراه حضور به موقع مردم در صحنه دشمنان و فتنه‌گران را ناکام گذاشت.

انتهای پیام/89002/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول