اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون:

حماسه 9 دی تجلی شعار «هیهات من‌الذله» بود

امام جمعه کازرون گفت: حماسه 9 دی تجلی شعار هیهات من‌الذله و برملا کننده چهره منافقان بود.

حماسه 9 دی تجلی شعار «هیهات من‌الذله» بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند عصر امروز در همایش بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی که با حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس، فرماندار و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدای کازرون در سالن فرهنگی ورزشی 9 دی این شهرستان برگزار شد با گرامی‌داشت سالروز وفات پیامبر عظیم‌الشأن اسلام محمد مصطفی(ص) و یاد و خاطره شهدای این استان و شهر کازرون در سخنانی اظهار داشت: روز نهم دی ماه عظمت و قدرت امام حسین(ع) بار دیگر نمایان شد بنابراین این روز به معنای حقیقی کلمه یوم‌الله است.

وی افزود: در 9 دی ماه سال 88 خروش حسینی ملت مانند سیل جریان یافت و چهره‌های دورویی نفاق، ناکسین و مارقین و قاسطین زمان را از بن کند و به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

امام جمعه کازرون گفت: هم‌چنانی که حسین‌بن علی(ع) در قیام سال 61 هجری چهره نفاق و دورویی بنی‌امیه را برملا کرد در 9 دی سال 88 نیز بار دیگر به برکت نام آن حضرت مردم ایران چهره دروغین منافقانی که دم از پیروی و حمایت از خط رهبری می‌زدند را برملا کردند.

خرسند تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری 9 دی تجلی قدرت خدا بود که در آن روز زمستانی میلیون‌ها عاشق ولایت را با در دست داشتن بیرق امام حسین(ع) به خیابان‌ها کشاند تا آن حماسه غرورآفرین رقم بخورد و تا ابد در تاریخ ثبت شود.

امام جمعه کازرون در ادامه بزرگداشت 9 دی را یک تکلیف برای همگان خواند و گفت: بزرگداشت این حماسه غرور‌آفرین به معنای این است که امت اسلامی و پیروان پیامبر بزرگ اسلام هیچ‌گاه زیر بار ذلت نمی‌روند.

وی بیان داشت: ملت با بصیرت و وقت‌شناس ایران اسلامی همیشه با درک لحظه‌ها امتحانات خودشان را خوب داده‌اند اما برخی خواص بی‌بصیرت بعد از پنج سال از وقوع فتنه 88 هنوز بیدار نشده‌اند و در خواب غفلت و فراموشی به‌سر می‌برند.

انتهای پیام/‌2448/ک30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول