اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

سخنران آیین 9 دی در اردبیل معاون بعثه رهبری در حج است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:‌ دکتر حشمت‌الله قنبری معاون بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت سخنران آیین گرامیداشت 9 دی در اردبیل است که به این مراسم دعوت شده است.

سخنران آیین 9 دی در اردبیل معاون بعثه رهبری در حج است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش بزرگ 9 دی و گرامیداشت روز بصیرت و ولایت در اردبیل اظهار داشت: این مراسم از ساعت 10 صبح و با حضور بیش از چهار هزار نفر از آحاد مردم اردبیل در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل و حسینیه زینبیه برای بانوان برگزار می‌شود و در این مراسم سخنران کشوری ابعاد مختلف حادثه تاریخی و ماندگار 9 دی را تبیین و تشریح می‌کند.

وی تصریح کرد:‌ برنامه‌های مختلفی علاوه بر مرکز استان به همت ادارات و سازمان‌ها در گرامیداشت این حماسه عظیم برگزار می‌شود که هموطنان با حضور در مساجد و مصلاها می‌توانند از این برنامه‌ها استفاده کرده و در گرامیداشت این روز عمق وفاداری خود را با بصیرت نافذ خود از ولایت فقیه نشان دهند.

نظرپور در ادامه خاطر نشان کرد:‌ ما باید حماسه بزرگ 9 دی را گرامی بداریم و به نسل‌های آینده ابعاد این حماسه عظیم را تبیین کنیم که چگونه عده‌ای فتنه‌گر سعی کردند نظام اسلامی را دچار چالش کرده و آسیبی را برای آن به وجود آورند.

این مسئول اضافه کرد: در سال 88 عده‌ای غافل و از خدا بی‌خبر طرحی را با کمک ایادی کفر برای براندازی نظام اسلامی چیدند تا در یک پروسه هفت الی هشت ماهه بتوانند نظام اسلامی ما را به مرز سرنگونی بکشانند اما خداوند اراده دیگری را انجام داد و با شکستن این توطئه، ترفند و دسیسه استکبار کید آنها را به خودشان بازگرداند و همه فهمیدند که بزرگترین پشتیبان و حافظ این نظام اراده خداوند رحمان است که هیچ وقت اجازه نمی‌دهد با هوشیاری و مراقبت همیشگی این ملت به این کشور آسیب و صدمه‌ای وارد شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به ابعاد دیگر فتنه 88 یادآور شد:‌ زمانی که تمام حرکت‌های دشمنان اعم از داخلی و خارجی به سنگ خورد، سعی کردند در یک فضای غبارآلود به بهانه تقلب در انتخابات حرکت سازمان یافته‌ای را در داخل کشور پیاده کنند تا در کف خیابان‌ها از رأی این ملت و عظمت آن انتقام بگیرند اما خداوند متعال تدبیری اندیشید تا آبروی آنها دچار خدشه شود.

نظرپور گفت: ملت ایران در برابر همه این دسیسه‌ها در خروشی واقعی در 9 دی با بصیرتی عالی در میدان دفع توطئه‌ها و فتنه‌ها حاضر شده و برای همیشه با پاکسازی عوامل وابسته به نظام‌های بیگانه سعی کردند به انقلاب اسلامی روح تازه و حرکتی جدید تزریق کنند.

انتهای پیام/62003/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول