اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه مجامع مختلف خراسان شمالی به مناسبت حماسه 9 دی

مجامع مختلف خراسان شمالی با صدور بیانیه‌هایی حماسه 9دی را گرامی داشتند.

بیانیه مجامع مختلف خراسان شمالی به مناسبت حماسه 9 دی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حزب موتلفه‌ اسلامی خراسان شمالی، بسیج دانشجویی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و کمیته اصناف خراسان شمالی از جمله این مراکز و مجامع بوده که با صدور بیانیه، از 9 دی به عنوان یوم الله یاد کردند.

در بیانیه تحلیلی بسیج دانشجویی خراسان شمالی به همین مناسبت آمده است: در آستانه حماسه الهی 9 دی قرار داریم و مردم مقاوم و بصیر جمهوری اسلامی خوب به یاد دارند که در فتنه 88 برخی خواص بی بصیرت و خود فروخته چگونه کشور را تا مرز پرتگاهی هولناک به خاطر هوس‌های شخصی و جناحی خود پیش بردند.

این بیانیه می‌افزاید: همان‌هایی که هرگاه رای مردم به نفع آن‌ها بوده است مردم‌سالاری را قبول داشته‌اند و آنگاه که رایی برخلاف میل آن‌ها داشته‌اند، در عین بی شرمی مردم را توده‌های ناآگاه و عوام خطاب کرده‌اند ، در سال 88 نیز از این جلوتر رفته و تهمت بزرگ « تقلب» را به نظام مقدس جمهوری اسلامی چسبانده و پیش دوست و دشمن جار زدند.

در این بیانیه با اشاره به اینکه چهره منافقانه آنان به طور کامل برای مردم با بصیرت کشورمان روشن شد، خاطرنشان شده است: خداوند متعال دل‌ها را به وسط صحنه آورد و عظمت خروشان ملت آشکار شد و به همین منظور باری دیگر حماسه الهی 9 دی را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/63002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول