اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار سلیمانی:

9 دی عاشورای انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به فرا رسیدن سالروز 9 دی گفت: 9 دی به حقیقت عاشورای انقلابی است.

9 دی عاشورای انقلاب اسلامی است

غلامرضا سلیمانی در حاشیه مراسم بزرگداشت 9 دی در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در این شهرستان با بیان اینکه 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی از یوم‌الله بزرگ است، اظهار داشت: به حقیقت می‌توان گفت 9 دی عاشورای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در 9 دی مردم پس از دو دهه  آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند، ادامه داد: مردم با درکی صحیح فتنه 88 و با پی بردن به حقانیت اسلام ناب محمدی (ص) اعلام آمادگی و جانفشانی خود را برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و ادامه راه سیدالشهدا به معرض نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه دشمنان قسم خورده نظام به فتنه 9 دی چشم دوخته بودند، خاطرنشان کرد: فتنه در داخل کشور با انحراف معارضان داخلی که به شکلی فریب خورده بودند، پیوند خورده بود.

سلیمانی تصریح کرد: ملت همیشه در صحنه ایران با حضور به موقع در صحنه توانستند بار دیگر فضای همدلی و همکاری را در کشور حکمفرما کنند.

انتهای پیام/63023/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول