اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان:

تحریم‎های دشمن تأثیری بر مردم ایران نداشته است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تحریم‎های دشمن تأثیری بر مردم ایران نداشته است.

تحریم‎های دشمن تأثیری بر مردم ایران نداشته است

سید سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: اراده مردم ایران مثال‌زدنی است و همواره بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پشتوانه‌ای قدرتمند برای انقلاب اسلامی بوده‌اند.

وی به تشکیل ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: روزشمار انقلاب از جمله یادگارهای ارزشمند دوران انقلاب است و ستاد برگزاری ایام‌الله دهه‌فجر در تلاش است با برگزاری برنامه‎های متنوع و برنامه‎ریزی در کمیته‎‏های تخصصی، بستری برای حضور گسترده و پرشور و نشاط انقلابی و اسلامی مردم فراهم کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ارائه برنامه‌های فرهنگی مناسب در دهه مبارک فجر ضروری است، یادآور شد: برنامه‎های مرتبط با زمان ورود امام راحل به ایران، 12 بهمن، ایام دهه‌فجر و در نهایت 22 بهمن‌ماه و حضور پرشور و با بصیرت مردمی در خیابان‎ها بهانه‎ای است تا به جهانیان ثابت کنیم ایرانیان همواره حامی انقلاب بوده‎اند.

این مسئول مردم را حامی و پشتوانه قدرتمند انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مردم ایران تاکنون دلیرانه ایستاده‎اند و تحریم‎های پیچیده و شکننده تأثیری بر مردم ایران نخواهد داشت و همیشه پایبند اهداف اسلامی خود هستند.

حسینی با بیان اینکه ستاد دهه فجر در زنجان باید نسبت به تحقق راهبردها و اهداف تدوین شده تلاش کند، افزود: تلاش برای تحقق ارزش‌های انقلاب و امام راحل در اولویت برنامه‌ها باشد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان انجام اقدامات اساسی در راه تعمیق ارزش‎های امام راحل را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: حرکت در راستای ارزش‌های انقلاب و ارتقای آگاهی عمومی به ویژه نسل جوان باید مورد تاکید مسئولین باشد.

وی توجه به ماهیت انقلاب و نهضت امام راحل و چشم‎انداز آینده ایران را یادآور شد و اظهار داشت: توسعه ایران در جهان و ترسیم اهداف کشور برای جوانان ضروری است و باید در راستای حفظ و حراست از اندیشه‎های امام خمینی(ره) اهتمام جدی صورت گیرد.

این مسئول با بیان اینکه باید انقلاب ایران برای نسل سوم و چهارم بازشناسی شود، افزود: بازشناسی تمایز انقلاب ایران با دیگر انقلاب‌ها، رمز بالندگی و نشاط این انقلاب و تبیین پیشرفت‎ها برای مردم مورد تاکید مسئولین فرهنگی است.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تبیین بیداری انقلاب و تحولات منطقه را برای مردم مهم دانست و تاکید کرد: بهره‌برداری از فرصت‎های دهه‌فجر در راستای بالا بردن ارزش‎های انقلاب و ماندگار کردن آیین‏‌نامه‎های آن از جمله اهداف برنامه‏‌ها فرهنگی در زنجان است.

وی بیانات مقام معظم رهبری را یادآور شد و گفت: انقلاب و دهه‌فجر مردمی است و پشتوانه مردمی دارد، لذا اقدامات لازم برای مردمی کردن برنامه‎ها و فعالیت‎ها صورت گیرد.

حسینی ایجاد خلاقیت، گسترش تبلیغات و رسانه‎ای کردن فعالیت‌ها را در برنامه‌های فرهنگی مهم دانست و اظهار داشت: گسترش و پررنگ کردن زمینه جشن و سرور با بهره‎گیری از الگوهای جذاب و پویا باید در مناسبت‌های فرهنگی دهه فجر مورد توجه باشد.

این مسئول توجه به رده‌های سنی حاضر در برنامه‌ها را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید در مقاطع مختلفی سنی و صنفی برای مردم برنامه‌های متناسب برنامه‌ریزی شود.

وی به حماسه نهم دی‌ماه اشاره کرد و اظهار داشت: چنین روزهایی که روز تجلی بصیرت و عهد میثاق با ولایت است، از جمله روزهای کم‎نظیر است و مردم ایران با وحدت، ولایت‌مداری، بصیرت و آگاهی‎ عاشورایی و حسینی در مقابل توطئه‎های دشمنان ایستادند.

انتهای پیام/73007/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول