اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاون سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان

برنامه‌های حماسه 9 دی استان زنجان تشریح شد

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برنامه‌های حماسه 9 دی ماه استان زنجان را تشریح کرد.

برنامه‌های حماسه 9 دی استان زنجان تشریح شد

سید جعفر موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های روز 9 دی ماه سال‌جاری اشاره کرد و اظهار داشت: به مناسبت حماسه 9 دی‌ماه برنامه‌های مختلفی در مرکز استان و سطح شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی به برگزاری مراسم تجلیل از ماندگاری حماسه 9 دی اشاره کرد و بیان داشت: این برنامه ساعت 20 روز یکشنبه هشتم دی‌ماه جاری برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: این مراسم با سخنرانی حمیدرضا مقدم فر از تحلیل‌گران مسائل سیاسی و استاد دانشگاه در مسجد حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول به برگزاری برنامه حماسه 9 دی‌ماه و بصیرت انقلابی اشاره کرد و افزود: این برنامه در ساعت 10 صبح روز دوشنبه نهم دی ماه جاری برگزار می‌شود.

موسوی با اشاره به اینکه این برنامه ویژه بانوان استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: سخنرانی این برنامه را حجت‌الاسلام علی متین مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه حماسه 9 دی در همه مساجد محلات و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: این ویژه برنامه در روزهای ششم، هفتم، هشتم و نهم دی‌ماه جاری برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: ویژه برنامه حماسه 9 دی‌ماه برای عموم مردم پایتخت شور و شعور حسینی با سخنرانی ائمه جماعات مساجد استان اجرا می‌شود.

این مسئول به برگزاری گفت‌وگوی ویژه تلویزیونی حمیدرضا مقدم‌فر از تحلیل‌گران مسائل سیاسی و استاد دانشگاه اشاره کرد و اظهار دشت: این برنامه در ساعت 22 روز یکشنبه هشتم دی ماه جاری از صدا و سیمای مرکز زنجان پخش خواهد شد.

موسوی به برگزاری برنامه مصاحبه با رسانه‌ها و مطبوعات استان زنجان اشاره کرد و بیان داشت: این برنامه در ساعت 20 روز یکشنبه هشتم دی‌ماه جاری برگزار می‌شود.

وی محل برگزاری این مصاحبه را مسجد حسینیه اعظم زنجان اعلام کرد و متذکر شد: این برنامه نیز با سخنرانی حمیدرضا مقدم‌فر با حضور خبرنگاران استان زنجان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/73008/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول