اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

حمایت همه‌جانبه از ورزش موفقیت‌ بانوان زنجانی را تداوم می‌‌‌دهد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: حمایت همه‌جانبه از ورزش استان زنجان موفقیت‌ بانوان را تداوم می‌دهد.

حمایت همه‌جانبه از ورزش موفقیت‌ بانوان زنجانی را تداوم می‌‌‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی ظهر امروز در حاشیه مراسم استقبال از مدال‌آوران مسابقات بین‌المللی مالزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ورزشکاران استان زنجان به ویژه ورزشکاران بانوان با تلاش خود در روزهای اخیر برای استان افتخارآفرینی کردند.

وی با اشاره به اینکه مدال‌آوری ورزشکاران زنجانی افتخارات ورزشی استان را مضاعف می‌کند، تصریح کرد: بانوان ایرانی با رعایت حجاب اسلامی و با شرایط متفاوت از سایر شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات بین‌المللی قهرمانی آسیا در روزهای گذشته در کشور مالزی برگزار شد، افزود: این مسابقات با حضور ورزشکاران زنجانی و کشورهای برتر آسیایی برگزار شد.

این مسئول با بیان اینکه در این مسابقات کشورهای برتر آسیایی همچون ژاپن، کره و چین حضور داشتند، گفت: فاطمه بهلولی از استان زنجان موفق شد در این مسابقات حریف ژاپنی خود را شکست داده و مدال برنز این مسابقات را از آن خود کند.

رحمانی با بیان اینکه ورزشکاران زنجانی توانستند در این مسابقات دو مدال برنز در بخش کاتا و کمیته را به خود اختصاص دهند، ادامه داد: این افتخارآفرینی سرآغاز دیگر موفقیت‌های بانوان زنجانی است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در بخش پسران و رشته کاراته تاکنون موفقیت‌های بسیاری داشته‌ است، متذکر شد: با زحمات هیئت و مربیان در بخش بانوان و حمایت همه‌جانبه از ورزش استان موفقیت‌های بانوان زنجانی نیز تداوم می‌یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه با بیان اینکه سطح مسابقات آسیایی کمتر از مسابقات جهانی نیست، اذعان داشت: کشورهای برتر جهان در رشته کاراته در قاره آسیا قرار دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه کشورهایی همچوی چین، ژاپن، کره و مالزی در رشته کاراته از جایگاه خوبی برخوردارند، تصریح کرد: ورزشکاران زنجانی نیز با حضور و تلاش خود در مسابقات مالزی افتخار دیگری برای نظام جمهوری اسلامی ایران به دست آوردند.

رحمانی به دلایل موفقیت بانوان ورزشکار زنجانی در مسابقات بین‌المللی مالزی اشاره کرد و ادامه داد: جایگاه و پیشینه قوی ورزشکاران آقا در رشته کاراته یکی از دلایل موفقیت این بانوان است.

وی با بیان اینکه هیئت کاراته با برگزاری برنامه‌ها و کلاس‌های متعدد ورزشکاران را برای حضور در مسابقات آماده کرد، اظهار داشت: حمایت خانواده این ورزشکاران و تلاش هیئت کاراته باعث ایجاد این موفقیت‌ها شد.

انتهای پیام/73008/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول