اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سوم لیگ دسته یک هندبال/

هیئت هندبال آمل برابر زنجان به پیروزی رسید

هفته سوم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور با پیروزی هیئت هندبال آمل مقابل زنجان به کار خود پایان داد.

هیئت هندبال آمل برابر زنجان به پیروزی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هفته سوم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز جمعه در سالن ورزشی 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) این شهرستان آغاز شد.

هیئت هندبال آمل تنها نماینده شمال کشور که سومین سال تیمداری خود در این مسابقات را تجربه می‌کند در دومین دیدار خانگی‌، نخستین پیروزی‌اش را جشن گرفت.

شاگردان قابوس اسماعیلی در این تیم توانستند با حمایت تماشاگران با اختلاف شش گل از سد زنجانی‌ها بگذرند و با نتیجه 29 بر 23 به یک پیروزی سه امتیازی دست پیدا کنند.

با توجه به اعلام فدراسیون هندبال هفته سوم لیگ دسته یک هندبال با نام و یاد محروم «ابراهیم ابراهیم‌زاده» پدر خسرو ابراهیم‌زاده رئیس هیئت هندبال مازندران و رئیس شورای شهر آمل برگزار شد که روز سه‌شنبه هفته جاری در روستای بوران شهرستان آمل دار فانی را وداع گفت.

ابراهیم‌زاده رئیس هیئت هندبال مازندران به همراه اعضای شورای اسلامی شهر آمل و محمودنائیج رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان از نزدیک نظاره‌گر دیدار دو تیم هیئت هندبال آمل و زنجان بودند.

تنها نماینده شمال کشور در لیگ دسته یک هندبال در هفته دوم این مسابقات که جمعه گذشته دنبال شد مقابل شهرداری تبریز طعم تلخ نخستین شکست خود را چشید و با نتیجه 36 بر 23 شکست خورد تا دست خالی به مازندران بازگردد.

بازیکنان نماینده مازندران در این مسابقات اشتیاق زیادی به گلزنی در این مسابقه از خود نشان داده و همیشه به فکر حمله و رسیدن به دروازه حریف بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات لیگ دسته یک هندبال در هفته آینده تعطیل بوده و تیم‌ها به استراحت می‌پردازند ولی نیم فصل دوم این مسابقات از روز جمعه 20 دی کار خود را از سر می‌گیرد که در آن تیم هیئت هندبال آمل مهمان سازمان همیاری ارومیه است.

لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور امسال در سه منطقه دنبال می‌شود که در منطقه شمال هیئت هندبال آمل با تیم‌های سازمان همیاری ارومیه و شهرداری تبریز هم‌گروه است.

انتهای پیام/86012/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول