اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان تاکید کرد

استفاده از ظرفیت صنایع زنجان در ترویج فرهنگ و هنر

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان گفت: می‌توان با استفاده از ظرفیت صنایع استان زنجان در ترویج فرهنگ و هنر اقدامات مطلوبی انجام داد.

استفاده از ظرفیت صنایع زنجان در ترویج فرهنگ و هنر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان و نمایندگان خانه کارگر استان زنجان ظهر امروز با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان دیدار کردند.

در این دیدار دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان با اشاره به ابعاد گسترده فرهنگی و نقش آن در جامعه اظهار داشت: می‌توان از ظرفیت‌های صنایع استان زنجان در زمینه تولیدات فرهنگی هنری استان برای اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی استفاده کرد.

مرتضی ریحانیان گفت: فرهنگ‌سازی از طریق تولیدات فرهنگ و هنر و روی آوردن جوانان به اشتغال دائمی و پایدار در واحدهای تولیدی در جامعه امری مهم و اساسی است که نیازمند تعامل، فرهنگ‌سازی و همکاری با برخی دستگاه‌های فرهنگی و هنری در جامعه است.

وی رویکرد انجام این کارها را در این زمینه روزنه‌ای برای ایجاد امور فرهنگی و در نتیجه کمک به اقشار جامعه کارگری و واحدهای تولیدی عنوان کرد.

ریحانیان با بیان اینکه تهیه اقلام فرهنگی در این راستا در دستگاه‌های فرهنگی حائز اهمیت است، تصریح کرد: جامعه کارگری نیازمند همکاری گروه‌های هنری و انجمن‌های هنری در راستای ایجاد فضاهای شاد و مفرح در میان کارگران و خانواده‌های آنهاست.

ریحانیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد در بین جامعه کارگری خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های هنری و فرهنگی از طرف گروه‌ها و انجمن‌های هنری با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان می‌تواند کمک موثری به این اقشار باشد.

مسئول روابط عمومی خانه کارگر استان زنجان نیز در ادامه این نشست گفت: خانه کارگر و نیروی کار فعال در این مجموعه می‌توانند اهرم حمایتی در زمینه فرهنگ و هنر باشند.

موسوی با اشاره به نقش اساسی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابعاد مختلف جامعه گفت: عمده مشکل جامعه در بخش فرهنگی است.

وی یادآور شد: راندمان کار در جامعه ایران بسیار پایین است و باید در این زمینه اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی از طریق حوزه‌های فرهنگی صورت گیرد.

انتهای پیام/2308/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول