اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

مراسم استقبال از مدال‌آوران زنجانی کاراته برگزار شد

با حضور مسئولان استانی مراسم استقبال از مدال‌آوران زنجانی در مسابقات بین‌المللی کاراته مالزی برگزار شد.

مراسم استقبال از مدال‌آوران زنجانی کاراته برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ظهر امروز مراسم استقبال از مدال‌آوران کاراته در مسابقات بین‌المللی مالزی برگزار شد.

این مراسم با حضور ایرج رحمانی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، خانواده ورزشکاران و دیگر مسئولان استانی در ورزشگاه انقلاب زنجان برگزار شد.

نگین مهدیون موفق به کسب مدال طلا و مدال برنز مسابقات بین‌المللی کشور مالزی شد و فاطمه بهلولی نیز مدال برنز این مسابقات را از آن استان زنجان کرد.

در حاشیه این مراسم نگین مهدیون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس سطح مسابقات مالزی را عالی ارزیابی کرد و اظهار داشت: در این مسابقات مدال طلای کاتای انفرادی و مدال برنز کومیته را برای جمهوری اسلامی ایران کسب کردم.

وی با اشاره به اینکه در طول شش سال گذشته ورزش کاراته را آغاز کرده‌ام، تصریح کرد: این مسابقات با حضور 12 تیم شرکت‌کننده از کشورهای آسیایی برگزار شد.

این ورزشکار 11 ساله با بیان اینکه در مسابقات بین‌المللی مالزی با شش کشور آسیایی به رقابت پرداختم، افزود: در طول این مسابقات با ورزشکاران کشورهای کانادا، چین، ژاپن و مالزی به رقابت پرداختم.

مهدیون با بیان اینکه مسابقات فینال کاتای انفرادی در مقابل ورزشکار چینی برگزار شد، بیان داشت: چین جزو یکی از کشورهای قدرتمند این مسابقات محسوب می‌شود.

در ادامه این مراسم فاطمه بهلولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس سطح مسابقات را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در 13 سال گذشته وارد رشته کاراته شده و فعالیت حرفه‌ای خود را در این رشته آغاز کردم.

وی با بیان اینکه در مسابقات بین‌المللی مالزی مدال برنز را برای استان زنجان کسب کردم، ادامه داد: در این مسابقات با ورزشکارانی از کشورهای چین، ژاپن و مالزی به رقابت پرداختم.

این ورزشکار زنجانی با اشاره به اینکه متاسفانه در نیمه‌نهایی نتیجه مسابقه را به کشور چین واگذار کردم، تصریح کرد: برای حضور در این مسابقات در طول هفته تمرینات سختی را دنبال کردیم.

بهلولی در ادامه با اشاره به اینکه مسابقات بین‌المللی امارات در بهمن جاری برگزار می‌شود، گفت: برای حضور در این مسابقات همه تلاش خود را به کار می‌گیرم.

انتهای پیام/73008/غ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول