اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان:

70 درصد دانش‌آموزان ناحیه 2 زنجان دوره‌های آموزشی شنا را گذرانده‌اند

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان گفت: 70 درصد دانش‌آموزان ناحیه 2 زنجان دوره‌های آموزشی رشته شنا را گذرانده‌اند.

70 درصد دانش‌آموزان ناحیه 2 زنجان دوره‌های آموزشی شنا را گذرانده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز بهلولی ظهر امروز در حاشیه مراسم استقبال از مدال‌آوران مسابقات بین‌المللی مالزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: دانش‌آموزان زنجانی با تلاش خود موفق شدند در مسابقات مالزی مدال برنز و طلا را نصیب استان زنجان کنند.

وی با اشاره به اینکه فاطمه بهلولی مدال برنز کمیته مسابقات بین‌المللی مالزی را از آن استان زنجان کرد، تصریح کرد: نگین مهدیون نیز در این مسابقات مدال طلای کاتای انفرادی را به دست آورد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با تاکید بر اینکه مدال‌آوری این بانوان ورزشکار سبب ارتقای سطح و جایگاه استان زنجان شد، افزود: امید است دانش‌آموزان، دانشجویان و بانوان زنجانی بتوانند برای حضور در این عرصه گام‌های محکمی بردارند.

این مسئول با بیان اینکه بانوان ایرانی همچون گذشته توانستند در این مسابقات بدرخشند و افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی ایران کسب کنند، گفت: پشتکار، همت، تلاش و پیگیری این ورزشکاران و همچنین حمایت نظام جمهوری اسلامی ایران از آنها باعث ایجاد این موفقیت‌ها شده است.

بهلولی در ادامه به اهمیت ورزش در بین دانش‌آموزان و مدارس استان زنجان اشاره کرد و متذکر شد: در این باره این موضوع آموزش و پرورش استان زنجان به صورت ریشه‌ای عمل کرده است.

وی با بیان اینکه همه پایه‌های ابتدایی در طول دو سال گذشته به صورت تخصصی اداره می‌شود، ادامه داد: هم‌اکنون معلمان ورزشی استان در مقطع ابتدایی شش مهارت در هر پایه ابتدایی یک مهارت را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با تاکید بر اینکه سالن‌های ورزشی در سطح ناحیه آماده ارائه خدمت به دانش‌‌آموزان است، اضافه کرد: خدمات آموزشی ورزشی این سالن‌ها از جمله ژیمناستیک، دوومیدانی، کشتی، کاراته، والیبال، فوتبال و ... است.

این مسئول با اشاره به اینکه سالن‌های ورزشی ناحیه در نوبت صبح و بعدازظهر آماده خدمت است، اظهار داشت: ورزش شنا هم یکی از برنامه‌های مهم ورزشی برای دانش‌آموزان است.

بهلولی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی شنا برای دانش‌آموزان مقطع سوم ابتدایی برگزار می‌شود، گفت: تا‌کنون 70 درصد دانش‌آموزان ناحیه 2 زنجان دوره‌های آموزشی رشته شنا را گذرانده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه آموزشی رشته شنا برای 30 درصد مابقی دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان در اسفند ماه جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73008/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول