اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان زنجان خبر داد

درخشش بانوان کاراته‌کای زنجانی در مسابقات بین‌المللی

رئیس هیئت کاراته استان زنجان با اشاره به درخشش بانوان کاراته‌کای زنجانی در مسابقات بین‌المللی گفت: همه امکانات ورزشی برای کاراته کاهای بانوی زنجانی فراهم شده است.

درخشش بانوان کاراته‌کای زنجانی در مسابقات بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شهاب سلطانی ظهر امروز در حاشیه مراسم استقبال از مدال آوران مسابقات بین‌المللی مالزی ‌اظهار کرد: مسابقات کشور مالزی از سطح خوبی برخوردار بوده است.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران زنجانی مدال طلا و برنز رشته کاراته این مسابقات را به خود اختصاص دادند، تصریح کرد: نگین مهدیون موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد و این ورزشکار زنجانی در فینال مسابقات حریف ژاپنی خود را شکست داد.

رئیس هیئت کاراته استان زنجان با تاکید بر اینکه کشور ژاپن قدرت بلامنازع و بدون رقیب این مسابقات است، گفت: ورزشکاران آقا و خانم این کشور نه تنها در آسیا بلکه در جهان قدرتمند هستند.

این مسئول خاطر نشان کرد: شکست حریف ژاپنی توسط ورزشکار زنجانی نشان از تلاش و پشتکار این ورزشکار نوجوان است.

سلطانی با اشاره به اینکه نگین مهدیون در دو هفته گذشته موفق شد در کشور آذربایجان مدال نقره قهرمانی کشور را کسب کند، گفت: این ورزشکار تا مرحله حضور در تیم ملی هم پیش رفت اما متاسفانه در انتخاب نهایی موفق به حضور در این تیم نشد.

وی ابراز امیدواری کرد که این موفقیت جرقه‌ای برای ورزشکاران کاراته زنجانی شده و دیگران ورزشکاران نیز پله‌های ترقی را با سرعت طی کنند.

رئیس هیئت کاراته استان زنجان اذعان داشت: در طول دو سال گذشته همه امکانات در نظر گرفته شده برای ورزشکاران آقا برای ورزشکاران بانوان رشته کاراته نیز فراهم شده است تا هر روز شاهد درخشش بانوان زنجانی باشیم.

این مسئول با بیان اینکه هیئت کلاس‌های داوری و مربی گری و فنی بانوان را به سختی دنبال می‌کند، اظهار داشت: این اقدامات برای به وجود آمدن شرایط لازم برای مقام آوری بانوان زنجانی و عضویت در تیم ملی است، که موجب درخشش آنها در مسابقات ملی و بین المللی شده است.

سلطانی در پایان از حضور خبرگزاری‌ها و صدا و سیمای مرکز زنجان در پوشش این اخبار قدردانی کرد.

انتهای پیام/73008/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول