اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته یک هندبال

هیئت هندبال آمل میزبان زنجان است

هفته سوم فصل جدید لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز جمعه در آمل پیگیری می‌شود که در آن هندبالیست‌های این شهرستان میزبان زنجان هستند.

هیئت هندبال آمل میزبان زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هفته سوم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز جمعه در سالن ورزشی دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) این شهرستان کار خود را دنبال می‌کند.

هیئت هندبال آمل در دومین دیدار خانگی‌اش در این فصل میزبان زنجان است.

تنها نماینده شمال کشور در لیگ دسته یک هندبال در هفته دوم این مسابقات که جمعه گذشته دنبال شد مقابل شهرداری تبریز طعم تلخ نخستین شکست خود را چشید و با نتیجه 36 بر 23 شکست خورد تا دست خالی به مازندران بازگردد.

این تیم با توجه به مشکلات مالی که همانند فصل گذشته این بار از ابتدای بازی‌ها گریبانگیرشان شده است سعی دارد با کسب حداکثر امتیاز سهمیه حضور خود در لیگ دسته یک را حفظ کند.

نداشتن اسپانسر سبب شده تا مسئولان این تیم همواره دغدغه مالی داشته و به فکر تامین هزینه‌ها باشند.

امسال نیز لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور در سه منطقه کار خود را دنبال می‌کند که در منطقه شمال کشور هیئت هندبال آمل علاوه بر رویارویی با تیم‌های سازمان همیاری ارومیه و شهرداری تبریز که در آن نتایج دلچسبی کسب نکرده است چشم به دو دیدار خود مقابل زنجان و هیئت کردستان دوخته تا با پیروزی در این دو مسابقه با فراغت بیشتری به استقبال نیم فصل دوم برود.

انتهای پیام/86012/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول