اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین:

تکدی‌گران حرفه‌ای در قزوین محاکمه می‌شوند

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: در راستای اجرای طرح جمع‌آوری تکدی‌گران از سطح شهر قزوین، تکدی‌گرانی که به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت می‌کنند به مراجع مربوطه معرفی و محاکمه می‌شوند.

تکدی‌گران حرفه‌ای در قزوین محاکمه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، حسین بهزادپور اظهار کرد: در راستای اجرای طرح جمع‌آوری تکدی‌گران از سطح شهر قزوین، تکدی‌گرانی که به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت می‌کنند به مراجع مربوطه معرفی می‌شوند و در این خصوص دادگاه‌ها وظیفه دارند آنها را مورد بازخواست قرار دهند.

وی افزود: به طور قطع تدوین و اجرای طرح‌های منظم، هدفمند و آینده‌دار برای برخورد با متکدیان از عهده فقط یک ارگان ساخته نیست و حضور فعال همه نهادها و در کنار آن حمایت‌های مردمی می‌تواند موجب شود تا این معضل کهنه از چهره شهر زدوده شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین با اشاره به اینکه مسئولیت برنامه‌ریزی برای مدیریت متکدیان در شهر بر عهده فرمانداری است، بیان کرد: در جلسه‌ای که در فرمانداری قزوین با حضور دستگاه‌های مسئول نظیر شهرداری، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ُره) و نیروی انتظامی برگزار شد، بر اساس تکالیف قانونی شهرداری قزوین به همراه نیروی انتظامی، مسئولیت حل این معضل را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/77002/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول