اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج ادارات استان قزوین:

تشکیل پایگاه‌های بسیج در شهرداری‌ها در ایجاد امیدبخشی موثر است

مسئول بسیج ادارات استان قزوین گفت: درشرایط فعلی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توطئه‌های دشمنان روبرو است، تشکیل پایگاه‌های بسیج در شهرداری‌ها در ایجاد امیدبخشی موثر است.

تشکیل پایگاه‌های بسیج در شهرداری‌ها در ایجاد امیدبخشی موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمداسماعیل طاهرخانی در نخستین همایش شهرداران و شوراهای اسلامی شهرها که عصر امروز در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بسیج کارمندان استان به عنوان یکی از اقشار مختلف بسیج در راستای گسترش فرهنگ بسیج در بین کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان فعالیت می‌کند.

وی افزود: این سازمان تاکنون برنامه‌های زیادی را با محوریت منویات مقام معظم رهبری و همچنین فرهنگ بسیجی در ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان اجرا کرده است.

مسئول بسیج کارمندان استان قزوین با اشاره به ایجاد حلقه‌های صالحین در بین کارمندان بسیجی دستگاه‌های اجرایی استان عنوان کرد: ایجاد حقله‌های صالحین از جمله برنامه‌های محوری است که برای ترویج فرهنگ بسیجی در نهادها،‌ادارات، دستگاه‌ها و سازمان‌ها توسط بسیج کارمندی اجرا شده و در حال گسترش است.

طاهرخانی تصریح کرد: اشاعه فرهنگ بسیج که همان خدمت‌رسانی به مردم است از مهم‌ترین وظایف بسیج کارمندی به شمار می‌رود که برای تحقق این مهم نیز اهتمام ویژه‌ای به کار گرفته‌ایم.

وی با اشاره به لزوم راه‌اندازی پایگاه بسیج در شهرداری‌های استان قزوین گفت: راه‌اندازی پایگاه بسیج در شهرداری‌ها مانند دیگر دستگاه‌های اجرایی استان از ضروریات است.

مسئول بسیج کارمندان استان قزوین بیان کرد: در حال حاضر برخی از شهرداری‌های استان قزوین دارای پایگاه بسیج هستند که نیاز است فعالیت‌های این پایگاه‌ها گسترش یابد.

طاهرخانی افزود: از شهرداری‌هایی که تاکنون در زمینه راه‌اندازی پایگاه بسیج اقدام نکرده‌اند، انتظار می‌رود نسبت به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند زیرا تشکیل پایگاه‌های بسیج در هر نهاد و سازمانی نقش مهمی در تبیین ارزش‌های اسلامی و ترویج فرهنگ بسیجی در آن سازمان دارد.

وی اظهار کرد: راه‌اندازی پایگاه بسیج یکی از گام‌های ارزشمند در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب است بنابراین همکاری همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری‌ها در رسیدن به این مهم نیاز است.

مسئول بسیج ادارات استان قزوین افزود: در شرایط فعلی که حفظ هوشیاری برای مقابله با توطئه‌ها در همه نهادها، ارگان‌ها و مجموعه‌های دولتی ضروری است تشکیل پایگاه‌های بسیج در شهرداری‌ها می‌تواند در حفظ انسجام، وحدت و ایجاد امید نقش مهمی ایفا کند.

طاهرخانی با اشاره به تعداد حوزه‌های مقاومت فعال در سطح استان قزوین گفت: در حال حاضر 10 حوزه مقاومت در استان فعال شده که چهار پایگاه در قزوین و بقیه در شهرستان‌هاست و امیدواریم با همکاری شهرداری‌ها بسیج در 25 شهر دیگر هم فعال شود.

وی با اشاره به نحوه اقدام شهرداری‌ها نسبت به راه‌اندازی پایگاه بسیج اضافه کرد: تمام شهرداری‌ها با حداقل 20 نیرو می‌توانند از پایگاه بسیج برخوردار شوند و برای ارائه درخواست خود می‌توانند به سپاه نواحی شهرستان‌ها مراجعه کنند تا مقدمات کار فراهم شود.

انتهای پیام/77010/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول