اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

شهرداری آبعلی مدیریت پیست اسکی آبعلی را بر عهده گیرد

فرماندار شهرستان دماوند گفت: شهرداری آبعلی باید مدیریت واحد پیست اسکی آبعلی را بر عهده گیرد و به عنوان مرکز هماهنگ‎کننده، دیگر نهادها را در این موضوع هدایت کند.

شهرداری آبعلی مدیریت پیست اسکی آبعلی را بر عهده گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند،‌ ناصر محمودی‎فرد در جلسه بررسی سامان‎دهی مسائل و مشکلات پیست آبعلی در فرمانداری دماوند بیان کرد: نداشتن مدیریت واحد، نقیصه اصلی مجموعه پیست اسکی آبعلی است و به نظر می‎آید که مدیریت چندگانه باعث شده تا مشکلات این منطقه ورزشی و توریستی بیشتر شود.

وی با اشاره به نگاه دولت در واگذاری امور به بخش خصوصی اظهار داشت: همه دستگاه‎ها در این امر باید نقش تسهیل‎کننده را داشته باشند و راه را برای ورود سرمایه‎گذار بخش خصوصی باز کنند و خود مدیریت کلان را بر عهده گیرند و راه بلند مدت عبور از مشکلات پیست اسکی آبعلی استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در این بخش است.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با اشاره به مصوبات جلسات گذشته تصریح کرد: در سال گذشته که پیست اسکی آبعلی با مشکلات زیادی روبه‎رو بود جلساتی به منظور رفع آن مشکلات تشکیل شد اما مصوبات آن به اجرا درنیامده است و امروز ما را با مشکلات بیشتری مواجه کرده است.

فرماندار شهرستان دماوند از شهرداری آبعلی خواست تا مدیریت پیست اسکی آبعلی را بر عهده گیرد و به سامان‎دهی دستگاه‎ها و مجموعه عوامل پیست اسکی اقدام کند.

محمودی‎فرد دعوت از شرکت‎های خصوصی امنیتی که زیرنظر نیروی انتظامی اداره می‎شوند را به منظور ایجاد نظم و امنیت در پیست اسکی آبعلی مفید ارزیابی کرد و اظهار داشت: شرح وظایفی که برای این شرکت‎ها در نظر گرفته شده بسیاری از دغدغه‎های موجود در پیست را برطرف می‎کند.

انتهای پیام/2568/س/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول