اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

شهرداری همدان 20 طرح بزرگ گردشگری را ارائه کند

استاندار همدان از شهردار شهر همدان خواستار ارائه 20 طرح بزرگ گردشگری شد.

شهرداری همدان 20 طرح بزرگ گردشگری را ارائه کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدناصر نیکبخت ظهر امروز در همایش شهرداران در همدان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با اقبال مردم و تأکیدات رهبر در حماسه سیاسی از دل آرای مردم متولد شد.

وی گفت: قطعاً گفتمان و فعالیت‌های این دولت بر معیشت، اقتصاد، بهبود کسب و کار مردم است که همه حول محور آسایش و آرامش مردم خواهد بود.

استاندار همدان با بیان اینکه باید با کمک هم حماسه اقتصادی را محقق کنیم، گفت: شرایط تحقق این حماسه را دولت در مذاکرات جهانی و بین‌المللی خود ایجاد کرده است.

وی عنوان کرد: ایران در این مذاکرات حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که نشان از عظمت ایران و عقلانیت دولت است.

استاندار همدان با بیان اینکه با یاری خدا حماسه اقتصادی قابل تحقق است، ادامه داد: همه این توفیقات مدیون فداکاری و ایثارگری‌های مردم است.

وی تصریح کرد: عظمت انقلاب و توفیقات ایران اسلامی باعث شد تا ایران به عنوان یک ابرقدرت در مذاکرات شناخته شود و این قدرت را از خون شهدا، عقلانیت دولت و مدیریت رهبری داریم.

شهرداران باید سرمایه‌گذاران را جذب کنند

نیکبخت از شهرداران خواست تا سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری در استان جذب کنند.

وی در کل پایه امور و زیربناهای اقتصادی و تولیدی استان را ضعیف دانست و گفت: شهردارانی که توان سرمایه‌گذاری را دارند، باید فعالیت‌های خود را در این زمینه افزایش دهند.

استاندار همدان افزود: مابقی شهرداران نیز با ایجاد واحدهای مختصر، سرمایه‌گذاران را جذب سرمایه‌گذاری کنند.

وی بیان کرد: باید صنعت و تولید را تقویت کرد و در کنار آن ساخت و ساز را افزایش داد.

نیکبخت از شهردار ملایر خواست تا از صنایع حمایت بیشتری کند و از شهردار همدان نیز خواستار ارائه 20 طرح بزرگ گردشگری شد.

وی تأکید کرد: پیشرفت شهرهای استان همدان به لحاظ وجود جاذبه‌های گردشگری و دارا بودن چهارفصل در استان بسیار راحت‌تر از دیگر استان‌هاست.

استاندار همدان بحث سرمایه‌گذاری را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: دولت به خاطر محدودیت مالی و محدودیت‌های قانونی نمی‌تواند حمایت‌های سرمایه‌گذاری را داشته باشد بنابراین باید به سمت بخش خصوصی پیش رفته و سرمایه‌گذاران را جذب کنیم تا شهرداری‌ها خودکفا شوند.

*جلوی ساخت‌ و ساز غیرمجاز گرفته شود

وی گفت: باید شهرداری‌ها مناسب‌سازی معابر را در دستور کار خود داشته باشند و اعتماد متقابل بین مردم و شهرداری را ایجاد کنند.

نیکبخت عنوان داشت: هنوز مردم به شهرداری‌ها اعتماد لازم را ندارند و باید این نگاه برای تعامل بهتر مردم با شهرداری اصلاح شود.

وی شهرداری را محیط آسیب‌پذیری دانست و عنوان کرد: محیط شهرداری کار وسوسه‌برانگیزی است که برای جلوگیری از این آسیب‌ها باید سخت‌گیری‌های بی‌مورد را حذف کرده و حق و حقوق‌ را منصفانه پرداخت کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه باید با تدبیر اعتماد مردم را جلب کرد، تأکید کرد: باید جلوی ساخت و ساز‌های غیرقانونی را گرفت.

وی با بیان اینکه شهردار باید مورد اعتماد مردم باشد، ادامه داد: مردم باید سال به سال خدمات شهرداری را از چهره شهر ببینند و باید به ارباب رجوع با احترام کار کنیم.

نیکبخت از شهرداران خواست تا با تدوین برنامه‌های بلندمدت و کوتاه مدت کارها را به پیش برده و از اختلافات شورا و شهرداری دوری کنند.

وی مشکل ترافیک همدان را بسیار اساسی دانست و گفت: باید با استفاده از دولت الکترونیک از تبدیل ترافیک استان به یک معضل جلوگیری کرد.

انتهای پیام/89029/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول