اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از بین 16 گزینه

جهاندیده گزینه اصلی برای شهرداری عنبران است

از بین 16 گزینه برای تصدی مسئولیت شهرداری عنبران که مورد بررسی قرار گرفت، مهدی جهاندیده گزینه اصلی برای تصدی سمت شهرداری در عنبران است.

جهاندیده گزینه اصلی برای شهرداری عنبران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ماراتن انتخاب شهردار در عنبران همچنان ادامه دارد و بیش از چهار ماه از آغاز به کار فعالیت شورای شهر چهارم در این شهر می‌گذرد اما عنبران همچنان شهر بدون شهردار است.

در طول این مدت بسیاری از افراد و گزینه‌ها مطرح و حذف شده‌اند که 16 گزینه برای تصدی مسئولیت شهرداری این شهر اعلام آمادگی کرده بودند که شورای شهر عنبران در پروسه‌ای طولانی با انجام مصاحبه و بررسی برنامه‌های پیشنهادی نامزدهای شهرداری سه نفر را به عنوان گزینه انتخاب کرده است.

گزینه‌های نهایی در حالی مطرح می‌شود که به گفته یکی از اعضای شورای شهر آن‌هایی که بالاترین امتیاز را کسب کرده‌اند به عنوان نامزدهای نهایی انتخاب شده‌اند.

شنیده‌ها حکایت از آن دارند که عبداللهی، عباسی و جهاندیده از گزینه‌های مطرح و اصلی برای تصدی سمت شهرداری در عنبران هستند.

پروسه طولانی و تعلل چهار ماهه شورای شهر عنبران برای انتخاب شهردار در حالی اتفاق می‌افتد که در روزهای آغازین فعالیت شورای دوره چهارم، سه نفر از اعضا در هشت جلسه به ابقای شهردار سابق رای دادند که با مخالفت دو نفر از اعضا این انتخاب محقق نشد و تاکید آن‌ها در آن مقطع و پس از آن بر این بود که شهرداری انتخاب شود که بتواند مسیر پیشرفت شهر را هموار و بر توسعه عمران شهری بیافزاید و در راستای گفتمان اعتدال و تحقق شعار تدبیر و امید باشد.

انتهای پیام/62004/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول