اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از آخرین وضعیت تیم فوتبال شهرداری یاسوج گزارش می‌دهد

بانک شهر اسپانسر تیم فوتبال شهرداری یاسوج / ابوالفضلی رفت؛ رحیمی دوباره آمد

شنیده‌ها حاکی از این است که بانک شهر حامی مالی تیم فوتبال شهرداری یاسوج می‌شود.

بانک شهر اسپانسر تیم فوتبال شهرداری یاسوج / ابوالفضلی رفت؛ رحیمی دوباره آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آخرین تمرینات تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای دیدار با نساجی قائمشهر در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور پی‌گیری شد.

تیم فوتبال شهرداری یاسوج پس از اردوی چند روزه یزد تمرینات خود را برای آمادگی نیم فصل دوم برگزار کرد که در این میان غیبت یک بازیکن و حضور یک بازیکن جدید کاملاً محسوس بود.

بنا به گفته کادر فنی تیم فوتبال شهرداری یاسوج، علی ابوالفضلی بازیکن دو فصل قبل و همچنین نیم فصل اول مسابقات امسال از تیم شهرداری جدا شد.

در تمرین تیم شهرداری بازیکن جدیدی که در دفاع میانی بازی می‌کند بنا به گفته بازیکنان و مربیان از تیم استقلال صنعتی حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور به تیم شهرداری پیوست.

حامد محمودی در بازی دو تیم استقلال صنعتی و استقلال تهران که به برتری دو بر صفر تیم اهوازی انجامید در ترکیب فیکس قرار گرفته بود اما در نیم فصل دوم به هر دلیل مورد توجه ویسی قرار نگرفت.

خبر دیگر اینکه رحیم رحیمی بازیکن فصل گذشته این تیم که توسط زرینچه از شهرداری کنار گذاشته شده بود پس از طی نیم فصل در البدر بندر کنگ، دوباره به تیم سابق خود بازگشت.

در تمرین تیم شهرداری حجت چهارمحالی بازیکن سرشناس این تیم به دلیل کشیدگی عضله در تمرین حضور نداشت و سرماخوردگی نیز مزید بر علت شده بود تا این بازیکن به بازی با نساجی در روز شنبه نرسد.

آنچه که داد مربیان و بازیکنان این تیم را درآورده بود وضعیت بسیار بد چمن تختی یاسوج بود که برگی‌زر به شدت از این وضعیت گلایه می‌کرد و دقایق زیادی را موسوی رئیس هیئت فوتبال این استان در این خصوص صحبت کرد.

در تمرین تیم شهرداری یاسوج از منابع موثق شنیده شد که قرار است بانک شهر به کمک تیم شهرداری آمده و حامی مالی این تیم شود که در صورت عملی شدن این موضوع طلسم عدم حمایت بخش خصوصی و سایر دستگاه‌ها و بانک‌ها و شرکت‌ها از ورزش استان شکسته می‌شود.

در آخرین تمرین تیم فوتبال شهرداری یاسوج، صمد اکبری کاپیتان این تیم بیش از سایرین قبراق و سرحال به نظر می‌رسید و بیشتر توپ‌های ارسالی را به گل تبدیل می‌کرد.

انتهای پیام/2571/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول