اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان آمل مطرح کرد

وجود خلاء قانونی برای مبارزه با تکدی‌گری

دادستان شهرستان آمل گفت: خلاء قانونی در زمینه مبارزه با متکدیان وجود دارد همان طور که در زمینه توزیع عادلانه شن و ماسه، قطع اشجار جنگلی نیز خلاهای قانونی مشاهده می‌شود.

وجود خلاء قانونی برای مبارزه با تکدی‌گری

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، اصغر طالبی عصر امروز در ستاد ساماندهی متکدیان این شهرستان با بیان اینکه قصه کهنه تکدی‌گری همیشه جامعه را آزار می‌دهد، تصریح کرد: باید به اندازه توانمان برای ریشه‌کن کردن تکدی‌گری فعالیت کنیم.

وی با اشاره به اینکه زمانی که دستگاه‌های اجرایی مسئولیت‌ها را بر دوش یکدیگر می‌گذارند کاری پیش نمی‌رود، یادآور شد: هر اداره‌ و نهادی باید به اندازه توان مالی و فکری خود در این زمینه تلاش کنند.

طالبی با تاکید بر اینکه موضوعی مانند تکدی‌گری تنها با همت مسئولان شهرستانی قابل حل نیست و باید تصمیم‌سازی استانی صورت گیرد، بیان داشت: اگرچه برخی شهرستان‌ها برای احداث مرکز نگهداری متکدیان پایلوت می‌شوند اما باید حمایت‌های استانی در این راستا وجود داشته باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل با بیان اینکه همه وظایف در زمینه افزایش تکدی‌گری بر عهده دادگستری نیست و قضات بر حب قانون و عدالت حکم صادر می‌کنند، یادآور شد: دستگاه‌ها پیش از رسیدن متکدی به دادگاه، در زمینه عدم ورود این افراد به این کار بسترسازی کنند.

وی افزود: خلاء قانونی نیز در زمینه مبارزه با متکدیان وجود دارد همان‌طور که در زمینه توزیع عادلانه شن و ماسه، قطع اشجار جنگلی نیز خلاهای قانونی مشاهده می‌شود.

انتهای‌پیام/86011/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول