اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدرنشینی تیم قائم بیدستان

هفته چهارم لیگ کاراته نونهالان قزوین به پایان رسید

هفته چهارم لیگ کاراته نونهالان استان قزوین در حالی برگزار شد که تیم کاراته قائم بیدستان عنوان صدرنشینی را به خود اختصاص داد.

هفته چهارم لیگ کاراته نونهالان قزوین به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفته چهارم از رقابت‌های لیگ کاراته نونهالان استان در حالی به پایان رسید که تیم قائم بیدستان با نتیجه جالب توجه 20 بر یک از سد باشگاه ولی عصر دیگر تیم بیدستانی عبور کرد و با کسب 9 امتیاز و تفاضل تیمی 53 امتیاز انفرادی صدرنشینی را به خود اختصاص داد.

تیم کاراته امیدهای فردای قزوین نیز با پیروزی مقابل تیم‌های وحدت پیریوسفیان و وانکان قزوین موفق شد با به دست آوردن 9 امتیاز و تفاضل تیمی 52 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

این تیم در بازی نخست خود ابتدا تیم وحدت پیریوسفیان  را با نتیجه 16 بر 9 از پیش رو برداشت و سپس در دیدار دوم خود با نتیجه 13 بر پنج از سد وانکان قزوین عبور کرد.

تیم وانکان قزوین (یک) هم در جریان برگزاری هفته چهارم لیگ کاراته باشگاه‌های استان با کسب شش امتیاز و تفاضل تیمی 15 امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.

در دیگر دیدارهای برگزار شده این مسابقات تیم شوتوکان ایران قزوین در دو دیدار برگزار شده خود در این مسابقات ابتدا با نتیجه نزدیک 11 بر 10 از سد تیم وانکان (2) عبور کرد و سپس تیم تات کای (ب) دانسفهان را با نتیجه مقتدرانه 22 بر صفر مغلوب کرد.

تیم شهید عزیزی اقبالیه هم با نتیجه 12 بر 10 از سد تیم شیتوریو هایاشی گذشت، تات کان دانسفهان الف با نتیجه 15 بر سه مؤسسه قرآنی بیان را با شکست بدرقه کرد و تیم‌‌های وانکان قزوین (4) و وانکان قزوین (2) هم به ترتیب مقابل تیم‌های مؤسسه قرآنی بیان و وانکان قزوین (الف) به برتری دست پیدا کردند.

محمد فضلی داور قزوینی از سوی مسئولان برگزارکننده  این مسابقات به عنوان بهترین داور انتخاب شد، تیم‌های شوتوکان ایران زمین و امیدهای فردای قزوین هم به ترتیب در بخش کاتا و کومیته صاحب عناوین بهترین تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات شدند.

همچنین اصغر عباسی و محمد مایلی از تیم‌های  امیدهای فردا و شوتوکان ایران زمین قزوین و حامد قریشی و سهیل حقیقی‌نژاد هم از تیم‌های تات کای الف دانسفهان و شیتوریو هایاشی قزوین به ترتیب در بخش‌های کاتا و کومیته صاحب کسب عناوین بهترین مربی و بهترین ورزشکار شدند

انتهای پیام/77004/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول