اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش کاراته در گفت‌و‌گو با فارس:

کاراته ایران جلوتر از شرق آسیاست

ملی پوش مازندرانی تیم ملی کاراته بانوان کشورمان گفت: در حال حاضر کاراته ایران جلوتر از کاراته کاهای شرق آسیا است.

کاراته ایران جلوتر از شرق آسیاست

رزیتا علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: در سال‌های اخیر کاراته ایران با تلاش مسئولان فدراسیون و مربیان در دو بخش مردان و بانوان صعود چشمگیری داشته که توانسته در مسابقات مختلف برون‌مرزی به نتایج خوبی برسد.

وی با اشاره به کسب مدال طلا در رقابت‌های آسیایی در امارات ابراز داشت: در این مسابقات موفق شدم تمامی حریفان از جمله حریف قدر چینی را در فینال شکست دهم.

ملی‌پوش مازندرانی تیم ملی کاراته بانوان کشورمان در ادامه تیم‌های حضور یافته در این رقابت‌ها را در یک سطح عنوان کرد و یادآور شد: زیباترین لحظه این مسابقات کسب مدال‌های متعدد توسط کاراته‌کاهای ایرانی و عنوان قهرمانی تیم ملی کاراته در امارات بود.

علی‌پور با اشاره به آمادگی خوب بدنی‌اش گفت: حضور در مسابقات قهرمانی آسیا امارات دومین تجربه بازی‌های من پس از رقابت‌های جهانی ترکیه بوده است.

وی با اشاره به حجاب و پوشش خوب بانوان ایرانی در مسابقات آسیایی امارات اذعان داشت: حجاب اسلامی برای ورزشکاران بانوی ایرانی در مسابقات مختلف برون‌مرزی موجب انگیزه و قدرت بیشتر ورزشکاران می‌شود.

علی‌پور مهم‌ترین مشکلات حال حاضر ورزشی‌اش را مسائل مالی عنوان کرد و افزود: در اردوی تیم ملی هیچ درآمدی نداریم ولی تنها درآمد ما حضور در لیگ است.

وی در پایان با تشکر از خانواده خود در پی حمایت همه‌جانبه خاطر‌نشان کرد: از مربی اختصاصی خودم تورج چالاکی که به طور مداوم زیر نظر ایشان تمرین می‌کنم و بخش زیادی از موفقیت‌های خودم را مدیون این مربی هستم، تشکر می‌کنم.

به گزارش فارس، رزیتا علی‌پور عضو تیم کاراته بانوان صبای قم است.

انتهای پیام/86005/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول