اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نخست سوپر لیگ کاراته بانوان کشور

بانوان کاراته‌کای صبای قم به 3 پیروزی متوالی دست یافتند

بانوان کاراته‌کای تیم صبای قم در آغاز رقابت خود با حریفان در فصل جدید سوپر لیگ کاراته موفق به کسب 3 پیروزی متوالی شدند.

بانوان کاراته‌کای صبای قم به 3 پیروزی متوالی دست یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، برای نخستین بار در تاریخ کاراته قم تیمی از بخش بانوان به عنوان نماینده قم در مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور حضور یافته در حالی که این تیم صبای قم است و با ترکیبی از کاراته‌کاهای قمی و غیربومی به مصاف حریفان می‌رود.

همانگونه که فدراسیون کاراته وعده کرده بود، بعد از پایان کار تیم‌های ملی کاراته مردان و بانوان رده‌های سنی مختلف کشورمان در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، رقابت‌های سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور نیز آغاز به کار کرد و نماینده قم در این رقابت‌ها به مصاف حریفان رفت.

امسال پیکارهای فصل جدید سوپر لیگ کاراته قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور با جدال هشت تیم مدعی قهرمانی برگزار می‌شود و طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان قرار است تیم‌ها برای معرفی تیم برتر به شکل دوره‌ای به رقابت بپردازند.

مسابقات فصل جدید سوپر لیگ کاراته بانوان باشگاه‌های کشور به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران آغاز به کار کرد در حالی که یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در این پیکارها تیم کاراته بانوان صبای قم است و این تیم گام نخست را محکم برداشت و در سه مسابقه متوالی موفق به شکست حریفان خود شد.

این در حالی است که علاوه بر تیم کاراته صبای قم هفت تیم دیگر نیز در مسابقات سوپر لیگ کاراته بانوان باشگاه‌های کشور حضور دارند و هفته نخست در حالی به پایان رسید که تیم کاراته بانوان صبای قم توانست از سد تیم‌های مروارید کردستان، شهید همتی‌فر و پتروشیمی خوزستان عبور کند.

کاراته‌کاهای مدعی تیم صبای قم و دیگر رقبای آن‌ها در حالی گام به فصل جدید مسابقات سوپر لیگ کاراته بانوان باشگاه‌های کشور گذاشتند که با توجه به نتایج به دست آمده، در پایان هفته نخست تیم صبای قم با کسب 9 امتیاز سایه به سایه تیم سپاهان در صدر ایستاد.

تیم کاراته صبای قم در مسابقات فصل جدید سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور گام نخست را با برتری قاطع 28 بر صفر برابر تیم کاراته بانوان مروارید کردستان برداشت تا با روحیه‌ای مضاعف و انگیزه‌ای بالاتر در دیدارهای بعدی به مصاف حریفان برود.

صبای قم در دومین مسابقه خود برابر تیم کاراته بانوان شهید همتی‌فر به میدان رفت و در این مسابقه نیز برتری خود را به حریف دیکته کرد و توانست با حساب 19 بر هشت حریف را مغلوب کند ضمن اینکه در سومین دیدار نیز با حساب 28 بر صفر مقابل تیم پتروشیمی خوزستان صاحب برتری شد.

انتهای پیام/2258/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول