اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

درخشش کاراته‌کاهای قزوینی در لیگ برتر

مسابقات این فصل لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که کاراته‌کاهای قزوینی در این رقابت‌ها خوش درخشیدند.

درخشش کاراته‌کاهای قزوینی در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفته نخست مسابقات سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که بهمن عسگری، مجید حسن‌نیا و علی‌اصغر آسیابری سه کاراته‌کای شایسته قزوینی موفق شدند با درخشش در تیم‌های خود مقابل رقیبانشان به برتری دست پیدا کنند.

عسگری و حسن‌نیا که به تازگی موفق شدند در جریان مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 2 مدال ارزشمند طلا را برای کشورمان به ارمغان بیاورند در این فصل از مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در حالی تیم‌ دانشگاه آزاد را همراهی می‌کنند که در هفته نخست با مبارزات جانانه خود مقابل رقیبان پیروز شدند.

علی‌اصغر آسیابری هم که ماه گذشته به همراه تیم ملی امید کشورمان در مسابقات قهرمانی کاراته امیدهای جهان در کشور اسپانیا به روی تاتامی رفته بود، مورد تایید تیم آوای رزم قرار گرفت و در نخستین مبارزه برای این تیم در هفته نخست مسابقات سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور به روی تاتامی رفت و مقابل رقیب خود به برتری دست یافت.

حمیدرضا داوری دبیر هیئت کاراته استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قزوین با اشاره به توانایی‌های کاراته‌کاهای قزوینی در تیم‌های لیگ برتری کشورمان اظهار داشت: خوشبختانه عسگری، حسن‌نیا و آسیابری از جمله ورزشکاران شایسته قزوینی هستند که هم در مسابقات برون مرزی و هم رقابت‌های داخلی به خوبی توانسته‌اند در سال‌های اخیر اعتماد کادر فنی و مربیان تیم‌های لیگ برتری را به توانایی‌های خود جلب کنند و برای همین است که این سه ورزشکار در حال حاضر در ترکیب این تیم‌ها در بالاترین سطح لیگ کشور به روی تاتامی می‌روند.

وی افزود: تیم دانشگاه آزاد که در ترکیب خود از وجود بهمن عسگری و مجید حسن‌نیا کاراته‌کاهای ارزنده استان سود می‌برد، یکی از تیم‌های مدعی این مسابقات است که در حال حاضر هم عنوان صدرنشینی را به خود اختصاص داده است.

داوری روند کاراته استان قزوین را رو به رشد توصیف کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های دقیق و منظم مسئولان، همت بالای مربیان و از همه مهم‌تر تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کاراته‌کاهای قزوینی، ورزشکاران این رشته ورزشی در سال‌های اخیر به خوبی موفق شده‌اند عناوین پرافتخار آسیایی و جهانی را برای خود و کشورمان به دست آورند.

انتهای پیام/77004/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول