اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با غلبه بر نمایندگان ماکو و تهران

شهاب‌گازسوز قم صدرنشین مرحله دوم لیگ کاراته نوجوانان کشور شد

تیم کاراته نوجوانان صنایع شهاب‌گازسوز قم نخستین هفته از مرحله دوم رقابت‌های لیگ کاراته رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور را با صدرنشینی پشت سر گذاشت.

شهاب‌گازسوز قم صدرنشین مرحله دوم لیگ کاراته نوجوانان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم‌های صعودکننده به مرحله بعد مسابقات لیگ رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور در حالی کار خود در مرحله دوم این پیکارها را آغاز کردند که امسال به نمایندگی از قم سه تیم در لیگ نوجوانان حضور یافتند و سه تیم در مرحله دوم حاضر هستند.

هفته اول از دیدارهای دور رفت مرحله دوم لیگ کاراته جوانه باشگاه‌های کشور در حالی به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران به انجام رسید که با نتایج به دست آمده چهره تیم‌های مدعی قهرمانی بیشتر مشخص شد و در بین آنها تیم صنایع شهاب‌گازسوز قم نیز پرقدرت کار خود را آغاز کرد.

تیم کاراته صنایع شهاب‌گازسوز قم در گروه دوم مرحله دوم پیکارهای لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور در حالی صدرنشین شد و با اقتدار حریفان خود را از پیش رو برداشت که این هفته با تیم‌هایی از ماکو و تهران به روی تاتامی به رقابت پرداخت.

کاراته‌کاهای تیم صنایع شهاب‌گازسوز قم در هفته آغازین بازی‌های گروه دوم ابتدا برابر تیم کاراته نوجوانان باشگاه آرش ماکون به میدان رفتند و با حساب 18 بر 10 نتیجه را از آن خود کردند تا با روحیه‌ای مضاعف در دومین دیدار خود بر روی تاتامی حاضر شوند.

دومین حریف تیم کاراته صنایع شهاب‌گازسوز قم در آغاز مرحله دوم رقابت‌های لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور تیم جوانه‌های سرزمین شاد بود که در این دیدار نیز نماینده قم توانست با اقتدار ظاهر شده و با قاطعیت با حساب 28 بر صفر حریف خود را مغلوب کند.

دیدارهای هفته نخست از مرحله دوم در حالی پایان یافت که 12 تیم از گروه‌های شش‌گانه لیگ جوانه‌ها به دور بعد صعود کرده‌اند در حالی که در گروه نخست تیم‌های شهید مقدسی مازندران و باشگاه آرش ماکو و در گروه دوم تیم‌های باشگاه سلیمی رشت و شهید بیطرفان قم به مرحله دوم راه یافتند.

در گروه سوم تیم‌های کاراته نوجوانان شهرداری سیرجان و شهید داورزنی قرچک اول و دوم شدند و در گروه چهارم نیز تیم‌های کاراته البرز و تجهیزات رزمی سامکوه جواز صعود را به دست آوردند در حالی که در گروه پنجم تیم‌های شهرداری اراک و شرکت تولید برق هرمزگان و در گروه ششم تیم‌های صنایع شهاب‌گازسوز و شوتوکان wskf اصفهان صعود کرده‌اند.

در جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله دوم رقابت‌های لیگ کاراته جوانه باشگاه‌های کشور هم اکنون تیم شهاب‌گازسوز قم با شش امتیاز تیمی و 46 امتیاز انفرادی صدرنشین است و تیم هیئت کاراته البرز با 6 امتیاز تیمی و 37 امتیاز انفرادی در مکان دوم جای دارد.

همچنین تیم کاراته نوجوانان تولید برق هرمزگان با سه امتیاز تیمی و 29 امتیاز انفرادی، تیم جوانه‌های سرزمین شاد با سه امتیاز تیمی و 16 امتیاز انفرادی، تیم شهید داورزنی قرچک بدون امتیاز تیمی و 18 امتیاز انفرادی و تیم باشگاه آرش ماکو بدون امتیاز تیمی و 18 امتیاز انفرادی در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/78002/ن30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول