اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با چهار باخت متوالی

بانوان کاراته‌کای قمی در لیگ برتر قعرنشین شدند

تیم بانوان هیئت کاراته استان قم با کسب چهار باخت متوالی در پیکارهای فصل جاری لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور قعرنشین شد.

بانوان کاراته‌کای قمی در لیگ برتر قعرنشین شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بانوان کاراته‌کای قمی بعد از اینکه در هفته‌های اول و دوم مسابقات لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور دو شکست متوالی برابر حریفان قدرتمند خود متحمل شدند، در دو هفته بعدی این پیکارها نیز کار بسیار سختی مقابل رقبای داشتند و نتیجه را واگذار کردند.

بعد از اینکه هفته‌های اول و دوم از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کاراته قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور نیمه آبان ماه برگزار شد و تیم بانوان قم دو شکست متوالی را در کارنامه خود به ثبت رساند و در انتهای جدول رده‌بندی ایستاد با انجام دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم، نه تنها وضعیت تیم کاراته بانوان قم تغییری نکرد، بلکه دو باخت دیگر نیز به ناکامی‌های این تیم اضافه شد.

براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان، مسابقات هفته‌های سوم و چهارم از دور رفت فصل جاری لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور در سالن ورزشی شهید کبکانیان تهران به انجام رسید و بانوان کاراته‌کای قمی در تلاش برای دو شکست قبلی دو باخت دیگر نیز کسب کردند.

تیم بانوان قم در هفته‌های سوم و چهارم پیکارهای لیگ برتر کاراته باشگاه‌های زنان کشور برابر تیم‌های مس کرمان و شهرداری باقرشهر به میدان رفت و در حالی که انگیزه زیادی داشت تا به جمع مدعیان بازگردد، با اختلاف ناچیزی به حریفان باخت.

در گروه دوم این رقابت‌ها که تیم بانوان کاراته قم حضور دارد، این تیم در نخستین مسابقه خود به مصاف تیم کاراته بانوان مس کرمان رفت و در پایان جدالی نفس‌گیر با اختلاف تنها 8 امتیاز یعنی با حساب 18 بر 10 نتیجه را واگذار کرد تا بدین ترتیب سومین باخت این فصل را پذیرا شود.

همچنین دومین مسابقه بانوان کاراته‌کای هیئت قم در این هفته از پیکارهای لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور مقابل تیم کاراته بانوان شهرداری باقرشهر به انجام رسید که در پایان این تیم حریف بود که موفق شد با نتیجه 15 بر 8 نماینده قم را شکست بدهد.

این دو باخت در گروه دوم این رقابت‌ها در حالی برای تیم کاراته بانوان قم حاصل شد که این تیم در هفته اول رقابت‌ها و در گام نخست به مصاف تیم هیئت کاراته تهران رفته و در پایان جدالی نفس‌گیر با اختلاف 18 امتیاز یعنی با حساب 21 بر سه نتیجه را واگذار کرده بود، ضمن اینکه در مقابل تیم کاراته بانوان شهرداری زنجان نیز با نتیجه 19 بر 6 نماینده قم مغلوب شده بود در حالی که امسال رقابت‌های لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور در دو گروه مقدماتی به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/78002/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول