اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 2 پیروزی متوالی

تجهیزات رزمی سامکوه قم صدرنشین لیگ نوجوانان کاراته کشور شد

تیم کاراته تجهیزات رزمی سامکوه قم با کسب برتری مقابل حریفان در جدول رده‌بندی گروه نخست لیگ نوجوانان کاراته کشور صدرنشین شد.

تجهیزات رزمی سامکوه قم صدرنشین لیگ نوجوانان کاراته کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کاراته‌کاهای تیم تجهیزات رزمی سامکوه قم دور دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور را با 2 پیروزی ارزشمند و قرار گرفتن در صدر جدول رده‌بندی این مسابقات آغاز کردند.

تیم تجهیزات رزمی سامکوه قم بعد از اینکه با کسب نتایج خوب از مرحله مقدماتی پیکارهای فصل جاری لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور صعود کرد، در آغاز مرحله دوم این مسابقات نیز پرقدرت ظاهر شد تا خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها معرفی کند.

در واقع از بین تیم‌های قمی حاضر در مسابقات امسال که مجوز صعود به دومین مرحله رقابت‌های لیگ کاراته رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور را به دست آوردند، تیم کاراته نوجوانان تجهیزات رزمی سامکوه قم در هفته نخست دور دوم عملکرد خوبی داشت و با غلبه بر حریفان خود صدرنشین گروه دوم مرحله دوم این رقابت‌ها شد.

کاراته‌کاهای آینده‌دار عضو تیم نوجوانان تجهیزات رزمی سامکوه قم در گروه چهارم مرحله مقدماتی پیکارهای فصل جاری لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های قم با تیم‌هایی نظیر هیئت کاراته اسلامشهر، باشگاه برادران مقدم تهران، شهرداری ساوه، هیئت کاراته قزوین (الف) و هیئت کاراته البرز هم‌گروه بودند و مجوز صعود به مرحله دوم را به دست آوردند.

این تیم در هفته آغازین بازی‌های مرحله دوم گروهی فصل جاری لیگ رده سنی نوجوانان کاراته قهرمانی باشگاه‌های کشور عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست در 2 دیدار حساس برابر نمایندگان قم و اصفهان به برتری رسیده و بدین ترتیب شروع پرقدرتی داشته باشد.

کاراته‌کاهای باشگاه تجهیزات رزمی سامکوه قم در نخستین دیدار خود در هفته اول بازی‌های گروه نخست مرحله دوم برابر تیم شوتوکان WSKF اصفهان به میدان رفته و با کسب برتری قاطع 28 بر صفر از این دیدار حساس و مهم خارج شدند تا یک پیروزی با ارزش کسب کنند.

چهره‌های آینده‌دار تیم تجهیزات رزمی سامکوه قم در دومین دیدار هفته اول دور دوم برابر همشهری خود تیم شهید بیطرفان قم به میدان رفتند و در این دیدار با کسب برتری 21 بر 5 جایی برای حرف و حدیث باقی نگذاشتند و با قاطعیت در صدر ایستادند.

با پایان دیدارهای دور اول و دوم از نخستین هفته مسابقات مرحله دوم لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور ملقب به لیگ جوانه، تیم تجهیزات رزمی سامکوه قم با 6 امتیاز صدرنشین است در حالی که تیم شهرداری اراک نیز هم‌امتیاز با این تیم در مکان دوم قرار دارد و تیم‌های شهید مقدسی، شهید بیطرفان و شوتوکان WSKF اصفهان سوم تا پنجم هستند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول