اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 3 پیروزی متوالی

قم صدرنشین لیگ کاراته بسیج کشور شد

تیم هیئت کاراته بسیج قم با کسب سه پیروزی متوالی به صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ کاراته بسیج قهرمانی کشور صعود کرد.

قم صدرنشین لیگ کاراته بسیج کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ کاراته بسیج کشور برگزار می‌شود و با توجه به نفرات خوب و آماده‌ای که در ترکیب تیم کاراته بسیج قم حضور دارند کادر مدیریت و فنی این تیم امیدوار به قهرمانی این تیم هستند.

تیم کاراته بسیج سپاه علی بن ابیطالب (ع) شروع بسیار خوبی در آغاز فصل جدید این پیکارها داشت و کاراته‌کاهای آماده و با انگیزه این تیم توانستند در مقابل رقبای خود بسیار قوی ظاهر شده و هر سه مسابقه خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.

تیم کاراته بسیج سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم در هفته دوم مسابقات فصل جاری لیگ کاراته بسیج کشور که همچون هفته اول بر اساس برنامه‌ریزی هیئت کاراته بسیج کشور به میزبانی مجموعه ورزشی شهدای پنجم آذر تهران به انجام رسید، سه پیروزی دیگر برابر رقبای خود به دست آورد.

این در حالی است که همچون بسیاری از دوره‌های قبل در این دوره نیز هشت تیم برگزار کننده مسابقات قهرمانی لیگ کاراته بسیج کشور هستند و یکی از آن‌ها تیم هیئت کاراته بسیج سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم محسوب می‌شود که تا پایان هفته دوم موفق به کسب شش پیروزی ارزشمند برابر حریفان خود شده است.

امسال تیم‌های کاراته بسیج قم، مازندران، تهران، همدان، کرمان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی سیزدهمین دوره پیکارهای قهرمانی لیگ کاراته بسیج کشور با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

تیم کاراته بسیج سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم در شروع این رقابت‌ها به مصاف تیم‌های هیئت کاراته بسیج استان‌های مازندران، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد رفت و توانست تیم مازندران را با حساب 19 بر 14 از پیش رو بردارد، در دومین مسابقه تیم هیئت کاراته کرمان را با نتیجه 27 بر چهار شکست بدهد و در سومین مسابقه خود نیز تیم کهگیلویه و بویراحمد را هم 32 بر صفر مغلوب کند.

این نتایج موجب شد تا کاراته‌کاهای توانمند تیم بسیج قم در هفته دوم مسابقات نیز با قدرت به میدان و مصاف حریفان بروند به طوری که در هفته دوم تیم هیئت کاراته بسیج قم 20 بر 12 تیم کاراته بسیج همدان را مغلوب کرد، 23 بر 9 برابر تیم هیئت کاراته بسیج کرمانشاه به پیروزی رسید و 21 بر 10 تیم هیئت کاراته بسیج چهارمحال و بختیاری را شکست داد و در پایان تیم هیئت کاراته بسیج قم با 18 امتیاز در صدر ایستاد، تیم مازندران با 15 امتیاز در مکان دوم و چهارمحال و بختیاری با 12 امتیاز در مکان سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/78002/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول