اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی کرمان:

کرمان ظرفیت برگزاری دوره‌های آموزشی ادواری را دارد

عضو کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی کرمان گفت: شهر کرمان این ظرفیت را دارد که دوره‌های آموزشی ادواری و ... که نیاز است را برگزار کند.

کرمان ظرفیت برگزاری دوره‌های آموزشی ادواری را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیمان سالاری بعد از ظهر امروز در نشست کمیسیون انرژی و صنعت اتاق بازرگانی کرمان اظهار داشت: در دستورالعمل اجرایی ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده ظرفیت بسیار خوبی را برای بخش تولیدی در راستای افزایش و ارتقای سلامت و بهره‌وری و مهارت نیروی کار کشور فراهم کرده است.

وی افزود: هزینه‌هایی که سازمان‌ها و شرکت‌های تولیدی در بخش سلامت انجام می‌دهند طبق قانون تایید آنها بر عهده وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و هزینه‌های بخش مهارتی بر عهده سازمان فنی و حرفه‌ای است.

عضو کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی کرمان با اشاره به اینکه آموزش بحث اصلی در بنگاه‌های تولیدی است، بیان داشت: در استان کرمان در بخش آموزش به ویژه در بخش خصوصی، بسیار ضعیف هستیم و مشکلات فراوانی داریم و عمده دوره‌های آموزشی که مفید و مناسب نیروی کار است در تهران برگزار می‌شود.

سالاری گفت: طبق توافقی که با سازمان امور مالیاتی استان کرمان انجام شده این سازمان تمام هزینه‌های اعزام، آموزش و اسکان نیرو را بر عهده گرفته و این یک کار خوبی است که ما می‌توانیم از امکانات تهران استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: شهر کرمان این ظرفیت را دارد که دوره‌های آموزشی ادواری و ... که نیاز است برگزار کند و باید برای آموزش بخش تولید اول سرفصل‌های آن طراحی و نهادهایی مانند جهاد دانشگاهی و مدیریت صنعتی که امکانات آموزشی و سابقه آموزشی دارند به بخش صنعت کمک کنند.

مدیرعامل کارخانه کاغذ کرمان با اشاره به اینکه فارغ‌التحصیلان ما در دانشگاه‌ها آموزش‌های عملی ندیده‌اند و تنها یک‌سری آموزش‌های تئوری را گذرانده‌اند، تصریح کرد: ما به تحصیل کرده‌های دانشگاهی خود اعتماد نکرده‌ایم که آنها را وارد سیستم‌های عملی خود کنیم و به آنها آموزش بدهیم.

سالاری خاطر نشان کرد: همه ما عادت کرده‌ایم از نیروهایی که تجربه دارند و از قبل آموزش دیده‌اند، استفاده کنیم.

انتهای پیام/‌80018/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول