اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

واحدهای تولیدی از تسهیلات نوسازی استفاده کنند

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل که با مشکلاتی در نوسازی و تجدید ساختار واحدهای صنعتی روبرو هستند از تسهیلات ارائه شده می‌توانند استفاده کنند.

واحدهای تولیدی از تسهیلات نوسازی استفاده کنند

محمد ملاطفی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این تسهیلات از سوی بانک مهر اقتصاد، صادرات و رفاه کارگران به متقاضیان تولید کننده در واحدهای صنعتی پرداخت می‌شود که می‌توانند با سهولت و بهره کم این تسهیلات را دریافت کنند.

وی با اشاره به خدماتی که شهرک‌های صنعتی به واحدهای تولیدی ارائه می‌کنند، تصریح کرد: صدور مجوز ساخت و پایان کار رایگان است و اگر واحدهای تولیدی قصد توسعه واحد خود را داشته باشند می‌توانند از برخی امتیازات رایگان نیز استفاده کنند.

ملاطفی عنوان کرد: در واگذاری واحدهای کارگاهی با سیاست تسریع در بهره‌برداری صنعتگران ما 30 درصد نقد و مابقی با توجه به محروم بودن مناطق در قالب اقساط 18 تا 24 ماهه دریافت می‌شود که کمک‌‌کاری برای توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی باشد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل یادآور شد: در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل در یک وضعیت برجسته کشوری ترانس فشار قوی 230 ولت راه‌اندازی شده که این ظرفیت در کشور و بین شهرک‌های صنعتی بی‌نظیر است.

این مسئول از برگزاری دوره‌های آموزش مهارت برای صنعتگران و برپایی تورهای صنعتی برای بازدید از واحدهای موفق سایر استان‌ها با هدف الگوگیری مناسب خبر داد و خاطرنشان کرد: ما با همکاری سه بانک مهر اقتصاد، صادرات و رفاه کارگران تسهیلات نوسازی و تجدید ساختار واحدهای صنعتی را پرداخت می‌کنیم که تسهیلاتی مناسب و در شأن تولیدکنندگان است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل به پرداخت برخی کمک‌های فنی و اعتباری و تسهیلات سهل‌الوصول از طریق بانک ملت، بانک توسعه صادرات، رفاه و مهر اقتصاد خبر داد و گفت: ما تا آخر سال درخواست افزایش پرداخت این تسهیلات را از بانک‌های یاد شده داشتیم که امیدواریم در این زمینه با عنایت مسئولان بانکی اقدامات لازم صورت گیرد.

وی از ارائه خدمات ضمانت سرمایه‌گذاری و تامین کسری وثیقه خبر داد و افزود: 33 واحد در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای ارائه توانمندی‌های خود حضور داشتند که این واحدهای قادر شدند در دریافت تسهیلات پیشقدم شوند به طوری که ما از هزینه مربوط به چاپ بروشور اقلام تبلیغاتی و حضور واحدهای را در این نمایشگاه‌ها تا 50 درصد تامین کردیم.

ملاطفی یادآور شد: طبقه دوم ساختمان شهرک‌های صنعتی استان به نمایشگاه دایمی واحدهای تولیدی و صنعتی تبدیل شده تا محصولات خود را عرضه کنند که عموم سرمایه‌گذاران می‌توانند از این سایت نمایشگاه بازدید کنند تا با مطالعات امکان‌سنجی در مورد طرح‌های مفید به فایده سرمایه‌گذاری‌های خود را به این سمت هدایت کنند. 

این مسئول ابراز داشت: تاکنون سه واحد برای حضور در نمایشگاه مشترک ایران – ترکیه برای عرضه توانمندی‌های خود معرفی شدند و در کنار آن ما از یکسری تولید‌کنندگان ایثارگر و فعال در قالب تعاونی‌ها حمایت لازم را انجام می‌دهیم.

ملاطفی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل فعالیت یک شهرک صنعتی روستایی را در قواره واحدهای فرآوری محصولات لبنی بیان کرد و تصریح کرد: این واحد قابل توسعه در مناطق مختلف روستایی است که در این زمینه اقدامات لازم و ضروری نیز در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/62004/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول