اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مسئولان محیط زیست استان قم انجام شد

بازدید شبانه از واحدهای صنعتی و تولیدی قم

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم به همراه جمعی از معاونین و کارشناسان این اداره کل، به صورت شبانه از مناطق زیر پوشش و واحدهای تولیدی و صنعتی استان بازدید کردند.

بازدید شبانه از واحدهای صنعتی و تولیدی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، محمودعلی رکنی با اشاره به تشکیل یگان ویژه حفاظت در این اداره کل اظهار داشت: در راستای ارتقای سطح نظارتی و انجام پایش‌های هدفمند و موثر، بازدیدهای شبانه و مداوم از مناطق زیر پوشش و واحدهای تولیدی به ویژه در شهرک‌های صنعتی استان انجام می‌شود‌.

وی با بیان اینکه بازدیدهای شبانه از مناطق و واحدهای صنعتی، به صورت منظم و مستمر به انجام خواهد رسید خاطرنشان کرد: در این طرح پاسگاه‌های محیط‌بانی در مناطق زیر پوشش مورد نظارت و کنترل قرار گرفته و نیازها و مشکلات محیط‌بانان خدوم استان از نزدیک شناسایی می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: از مهمترین اهداف انجام نظارت و پایش در مناطق زیست محیطی و شهرک‌های صنعتی، افزایش ضریب حفاظتی، شناسایی چالش‌ها و مسائل محیط زیستی در عرصه‌های مختلف و ارائه راهکارهای مناسب و موثر در زمینه برطرف شدن این مشکلات است.

وی با اشاره به اقدامات گسترده در خصوص عمومی‌سازی فرهنگ زیست محیطی و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرای هرچه بهتر تکالیف، وظایف و ماموریت‌ها تصریح کرد: این اداره کل در راستای حفظ و حراست از عرصه‌های محیط زیست طبیعی و انسانی، برخورد قاطع با متخلفان خواهد داشت.

انتهای پیام/2258/ط

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول