اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اسدآباد عنوان شد

رشد سود بانکی عمده مشکل واحدهای تولیدی نیمه‌فعال

سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اسدآباد از عدم وجود سرمایه در گردش، رشد نقدینگی و رشد سود بانکی گلایه کردند و خواستار حل مشکلات شدند.

رشد سود بانکی عمده مشکل واحدهای تولیدی نیمه‌فعال

حسین شمسی در حاشیه بازدید فرماندار اسدآباد از شهرک صنعتی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس عمده‌ترین مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی را وضعیت سیستم بانکی در پرداخت تسهیلات و رشد سود بانکی خواند و اظهار داشت: متأسفانه با رشد سود بانکی، نمی‌توان نسبت به اخذ تسهیلات اقدام کرد.

وی گفت: بنده برای پیشبرد کارهای خود 700 میلیون تومان تسهیلات گرفته بودم که هم اکنون این رقم با سود بانکی در طول 6 سال به 2 میلیارد و 100 میلیون تومان رسیده است.

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های لبنی پرند الوند اسدآباد از مسئولان خواست با ریشه‌یابی و حل مشکل سیستم بانکی، تولیدکنندگان بخش صنعت را کمک کنند.

وی با بیان اینکه حل مشکل سیستم بانکی در خصوص سود بانکی می‌تواند در تولید بیشتر و ایجاد اشتغال کمک کند، افزود: باید حل این مسئله مد نظر دولت باشد.

شمسی با اشاره به اینکه شرکت فرآورده‌های لبنی پرند الوند اسدآباد 30 تن لبنیات در یک شیفت کاری تولید دارد، افزود: این مجموعه در سه شیفت کاری 90 تن لبنیات تولید می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: به صورت مستقیم 18 نفر و غیر مستقیم 100 نفر در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند.

همچنین در ادامه نماینده شرکت ذوب فولاد اسدآباد در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: متأسفانه به دلیل مشکلات مالی توان تولید بیشتر از 50 درصد قالب ریخته‌گری را نداریم و این در حالی است که ظرفیت تولید 30 تن در این مجموعه وجود دارد.

جمال زبرجدی با بیان اینکه این شرکت در سال 85 تأسیس و تعداد 22 نفر نیرو در آن بکار گرفته شد، افزود: هم‌اکنون به دلیل عدم سرمایه در گردش و عدم تولید، 12 نفر در آن مشغول هستند.

وی از مسئولان خواست برای تکمیل ظرفیت تولید این واحد، تسهیلات سرمایه در گردش به آنان پرداخت شود.

در این بازدید که از چندین واحد تولیدی فعال و نیمه فعال به عمل آمد، سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی در بخش صنعت مشکل اصلی خود را عدم نقدینگی، سرمایه در گردش و رشد سود بانکی بیان کردند.

انتهای پیام/89008/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول