اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی سبزوار خبر داد

پیشرفت 70 درصدی واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی شماره 2 سبزوار

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی سبزوار با اشاره به پیشرفت 70 درصدی واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی شماره 2 این شهرستان گفت: پرداختن به شهرک صنعتی شماره 3 نیز یک ضرورت است.

پیشرفت 70 درصدی واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی شماره 2 سبزوار

احمد برادران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار کرد: شهرک‌ صنعتی شماره یک سبزوار تکمیل شده و شهرک شماره 2 نیز در حال استقرار واحد‌های کارخانه‌ در آن است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 120 هکتار زمین به شهرک صنعتی شماره 2 سبزوار اختصاص داده شده است که بیش از 15 واحد صنعتی در حال استقرار در آن هستند.

مشاور مدیرعامل در امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب گفت: در حال حاضر 55 واحد صنعتی در زمینی به مساحت 110 هکتار با ایجاد بیش از 2 هزار فرصت شغلی در شهرک صنعتی شماره یک سبزوار در حال فعالیت هستند.

وی از دادن وام توسط ستاد تسهیلات صنعت و معدن استان خبر داد و گفت: پرداخت این وام‌ها باعث تسریع در ساخت این واحدهای صنعتی، رشد صنعت و ایجاد اشتغال در شهرستان خواهد شد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی سبزوار اظهار کرد: بیش از 60 درصد صنایع این شهرستان در این شهرک‌ها مستقر هستند.

وی از پیشرفت 70 درصدی واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی شماره 2 سبزوار خبر داد و گفت: تنها مشکل ما در شهرک شماره 2 بحث انتقال گاز بوده که خط انتقال آن نیز در این شهرک منوط به تأمین اعتبارات لازم است.

مشاور مدیرعامل در امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب گفت: ناحیه صنعتی خوشاب برای استقرار صنایع آماده شده است.

برادران از جانمایی برای استقرار شهرک صنعتی در شهرستان داورزن نیز خبر داد.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول