اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت اسدآباد:

اسدآباد رتبه هشتم فعال‌سازی واحدهای تولیدی در همدان را دارد

رئیس صنعت، معدن و تجارت اسدآباد گفت: شهرستان اسدآباد رتبه هشتم را از لحاظ فعال‌سازی صنایع در سطح استان دارد که این وضعیت نشان می‌دهد حق شهرستان به خوبی ادا نشده است.

اسدآباد رتبه هشتم فعال‌سازی واحدهای تولیدی در همدان را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، علی حیدری شامگاه دوشنبه در نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شهرستان اسدآباد، با بیان اینکه با تشکیل این جلسه تخصصی به دنبال حل مشکلات واحدهای تولیدی همه شهرستان هستیم، اظهار داشت: این جلسات برای واحدهای تولیدی فعال، نیمه فعال و غیرفعال جداگانه برگزار می‌شود.

وی عمده‌ترین مشکل عدم فعالیت واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شهرستان را بدهی به ادارات خدمات‌رسان، معوقات بانکی، بازاریابی نامناسب،  نبود نقدینگی، سوء مدیریت در واحدها، عدم حمایت دولت از برخی  واحدها، نوسانات نرخ ارز و وجود تحریم‌ها برشمرد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد با اشاره به برخی از ظرفیت‌های موجود در شهرستان، گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و حمل و نقل می‌توان در این بخش‌ها  سرمایه‌گذاری کرد.

این مسئول به آماری از رتبه‌بندی واحدهای تولیدی فعال استان تا 18 آذرماه امسال اشاره کرد و یادآور شد: در این شهرستان 550 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری داشته‌ایم.

حیدری از میزان سه درصد سهم صنعت شهرستان نسبت به استان خبر داد و تصریح کرد: واحدهای فعال در شهرک صنعتی 11 واحد از 29 واحد است.

وی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد رتبه هشت را از لحاظ  فعال‌سازی صنایع در سطح استان دارد، افزود: این رتبه نشان می‌دهد که حق شهرستان به خوبی ادا نشده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت اسدآباد خاطرنشان کرد: واحدهای غیرفعال در شهرک صنعتی بنا به دلیل مشکلات از جمله نبود سرمایه تعطیل شده‌اند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: با اشاره به اینکه با توجه به ظرفیت و موقعیت کشاورزی شهرستان باید برای محصولاتی نظیر گوجه‌فرنگی، سیب‌زمینی، چغندر قند، ذرت دانه‌ای، شیر خام و یا حبوبات سرمایه‌گذری و صنایع تبدیلی ایجاد کرد.

انتهای پیام/89008/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول