اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو حقوقدانان شورای نگهبان کشور:

وحدت و همدلی مهم‌ترین اصل در موفقیت کشور است

عضو حقوقدانان شورای نگهبان کشور با اشاره به وجود سلایق سیاسی مختلف در کشور گفت: اختلاف سلیقه همواره و در همه جا وجود دارد اما آن اصل مهمی که هرگز نباید فراموش شود، وحدت، همدلی و در صحنه بودن است که رمز موفقیت به شمار می‌رود.

وحدت و همدلی مهم‌ترین اصل در موفقیت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام محمد سلیمی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین اظهار کرد: اعضای شورای نگهبان با ریاست آیت‌الله احمد جنتی و دیگر اعضای این شورا اجرای قانون در مسائل انتخابات و بررسی صلاحیت کاندیداها را برعهده دارند.

وی افزود: همه اعضای شورای نگهبان که چنین وظیفه سنگینی را برعهده داریم، همواره خداوند متعال را شاهد و ناظر اعمال خود می‌دانیم.

عضو حقوقدانان شورای نگهبان کشور عنوان کرد: همواره به دفاتر شورای نگهبان در سراسر کشور متذکر می‌شویم که هیچ‌گاه نباید حب و بغض‌ها موجب شود از تکلیف اصلی خود فاصله بگیریم و باید همواره اجرای صحیح قانون را در انجام کارهای خود مدنظر قرار دهیم.

سلیمی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال توطئه و ایجاد اختلاف در بین مردم و مسئولان هستند که باید هوشیار بوده و مراقب توطئه‌های آنان باشیم.

وی با اشاره به وجود سلایق سیاسی مختلف در کشور بیان کرد: اختلاف سلیقه همواره و در همه جا وجود دارد اما آن اصل مهمی که هرگز نباید فراموش شود، وحدت، همدلی و در صحنه بودن است که رمز موفقیت به شمار می‌رود.

عضو حقوقدانان شورای نگهبان کشور با اشاره به حضور روحانیت و مدارس حوزه‌های علمیه کشور گفت: امروز وظیفه روحانیت و مدارس حوزه‌های علمیه باید این باشد که ارتباط خود را با مردم به ویژه نسل جوان بیشتر کنند.

حجت‌الاسلام علی قابل رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان قزوین در ادامه این دیدار گزارشی از برنامه‌های این دفتر ارائه کرد.

انتهای پیام/77010/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول